2 jongens

soort van opgelost ik ben gewoon bevriend met beide jongens en heb het gewoon gelaten zoals het was.

heee , ik heb nogal een probleempje het zit zo. ik ben iets van 2 jaar lang verliefd geweest op een jongen maar heb het nooit gedurfd om het zeggen omdat hij toch meer bezig is met roken dan met liefde. nja vorige week was ik nog helemaal in love met hem todat ik per toeval een jongen tegen kwam waarmee ik bijna heb gezoend. hij heeft me whapp gevraagd en we appen heel erg veel en het blijkt dat we allebei preccies hetzelfde zijn en best goed bij elkaar passen , nu blijkt het ook nog dat we op dezelfde school zitten hij wel een klas hoger maar dat maakt niet uit. het probleem is dus dat ik nu niet weet wie ik nou leuk vind want ik weet dat die jongen van het feestje zoveel beter bij me past , maar ik kan die andere jongen gewoon niet uit me hoofd zetten. is er iemand die mij kan helpen met die vreselijke gevoel ? :’(

De jongen van het feestje. Hij toont interesse en past bij je. De andere werkt duidelijk niet voor je

Ik ken dit gevoel… Ik ben/was ook verliefd op een jongen (vanop mijn bus), dat was sinds vorig jaar; toen hij in het 6de zat en ik in het 3de. Maar nu zie ik hem niet veel meer, enkel als hij passeert bij ons met de tractor. Zijn broers zie ik wel nog iedere dag, en zij doen me altijd aan hem denken. Maar ik weet dat als hij me zou zien zitten hebben, hij me zeker zou aangesproken hebben! Wat hij dus niet heeft gedaan…
En dan was er een jongen, die ik eigenlijk al mijn hele leven ken, die ook en boerenzoon is en onze ouders komen gewoon heel goed overeen met elkaar maar die ik nooit had gedacht dat ik ooit iets voor ging voelen. Maar sinds kort echt waar, ik kan niet meer stoppen met aan hem te denken. Maar oké, die andere jongen vind ik ook wel nog leuk en denk ik ook nog soms aan, maar ja als ik hem niet veel meer zie…
En dan is er die jongen van nu, echt waar, hij begrijpt me keigoed en we hebben echt veel gemeen zoals jij hierboven ook hebt vermeld, en ik ben echt blij dat ik niets heb geprobeerd met die andere gast want ik denk dat hij me gewoon zou uitgelachen hebben…

Ik las laatst: als je verliefd bent op twee personen tegelijk, kies dan voor de laatste. Als je die eerste echt zo leuk vond, was er geen tweede gekomen

Oeh, ik hou altijd van dit soort quotes. Ik denk dat als je geen relatie hebt, deze quote inderdaad opgaat. Maar in een relatie zou ik wel voor de eerste kiezen, omdat liefde soms ook keuzes maken voor elkaar is.

Maar TS, ik zou ook voor de tweede gaan. Als je verliefd bent op allebei, zou ik kiezen voor de beste optie. Dat is de optie waarbij de jongen ook interesse toont in jou. En die jongen is ook nog beter voor je. Ik hoop dat het uitwerkt :slightly_smiling_face:.

die quote is inderdaad een goede … toch denk ik dat ik voor de 1e moet gaan omdat de 2e en ik misschien wel iets te veel op elkaar lijken en dat zou nog eens vervelend kunnen worden. op het moment zou ik gewoon een hele andere jongen willen ontmoeten zodat ik hiervan af ben. helaas kan ik niet zomaar een perfecte jongen bestellen. :dry:

Degene die WEL interesse toont…
Niet teveel over na denken en het op je af laten komen!

Dit klinkt een beetje alsof je vind dat je een keuze MOET maken. Geen een jongen is perfect, maar je kan beter wachten tot je een jongen ontmoet die in jou ogen vrijwel perfect is. Je hoeft nu voor niemand te gaan.

jaa noeke eigenlijk heb je wel gelijk , ik kan het denk ik gewoon zo laten.

ik zou ook voor de 2de gaan, hij is tenminste in je geïnteresseerd.
en ook al zou je voor de 1ste gaan, hij toont nieteens interesse in je dus hoe groot is de kans dat je kans maakt bij hem?