heey
ik ben al een tijdje bezig met een jongen maar ik ben altijd degene die het gesprek moet beginnen en we praten dan ook alleen op app terwijl hij gewoon bij mij op school zit. nu appte gister avond een andere jongen mij die zit bij hem in de klas en we appten gewoon heel de avond en hij begon steeds xjes te sturen en ik merkte wel dat ik het heel fijn vondt dat we aan het appen waren. Nu denk ik steeds heel de tijd aan hem, maar ik weet gewoon niet voor welke jongen ik moet gaan. De jongen waarmee ik al een tijdje bezig was appt nooit zelf enzo dus ik wil me ook niet gaan uitsloven voor een jongen die niks om mij geeft maar als ik met hem app appt hij ook heel gezellig terug.
iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan?
alvast bedankt xx
Misschien wat minder af laten hangen van het appen en eens iets afspreken? Een afspraakje zegt meestal veel meer over iemand dan het appgedrag van een persoon. Sommige mensen vergeten al gauw te appen, of hebben het druk met andere dingen, anderen appen juist heel graag. Die jongen die weinig appt kan net zo goed veel interesse in je hebben, en die jongen die wel veel appt kan zich bijvoorbeeld een avond verveeld hebben (dat klinkt heel onaardig, maar zo bedoel ik het niet!).
Spreek eens met ze af iets te gaan drinken of na school iets te doen. Zo leer je ze echt kennen en wie weet hou je er een beste vriend/vriendje aan over!
heel erg bedankt voor je tip! xx
ik zou graag met beide jongens al willen spreken, alleen ik krijg dan het gevoel alsof ze me niet serieus gaan nemen omdat ik dan met beide afspreek.
en nog een vraagje: hoe kan ik vragen of ze iets leuks willen gaan doen met mij, zoals een filmpje kijken ?
Ik zou gaan afspreken met de jongen die je op dit moment het leukst lijkt. Afspreken is de enige manier om erachter te komen hoe iemand werkelijk is, dit is niet iets dat je goed kunt afleiden via appjes. Die jongens weten ongetwijfeld dat jij met beide aan het appen bent en houden elkaar misschien zelfs op de hoogte. Als je met de ene afspreekt zal de ander dat misschien niet leuk vinden, maar wat maakt dat uit? Jij moet kiezen voor de jongen die jou het leukst lijkt en die jij het liefst zou willen leren kennen.
Ik zou gewoon vragen of hij zin heeft om een keer iets af te spreken, dan kunnen jullie samen iets bedenken om te gaan doen.
iemand nog meer tips of ideen?
Als ik jou was zou ik voor de jongen gaan die je als laatste leuk begon te vinden. Ik vind altijd (mijn persoonlijke mening, je hoeft dit zelf niet zo te vinden) dat als je de 1e jongen echt zo leuk had gevonden, de 2e jongen nooit zo leuk zo vinden als nu. Het werkt hetzelfde bij relaties (meestal), als je een vriendje hebt denk je er niet bij na een andere jongen leuk te vinden, terwijl je dit duidelijk wel doet.
Sorry voor de onduidelijke uitleg, ik hoop dat je er toch iets aan hebt.
heel erg bedankt, ik er zeker wat aan
na lang nadenken ga ik toch voor de 2e jongen