2 jongens....

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem, ik heb een keer een jongen ontmoet op een feestje, beetje gezoend, feestje daarna weer, daarna niks meer. Daarna kwam ik hem nog wel eens vaker tegen, maar deed hij niet zo enthousiast en ging veel met ander meisjes dansen, toen heb ik iets heel doms gedaan en met een ander gezoend. Daar was hij dus niet zo heel blij mee… Wel sorry voor gezegt, maar hij zij dat hij ff niks meer met me wilde. Toen ben ik verder gegaan en kwam ik een andere leuke jongen tegen, (ik dacht namelijk dat het met die ander niks meer ging worden) die vond ik ook wel leuk maar ik twijfelde heel erg, we hebben een paar keer afgesproken, dat was heel leuk, ik dacht echt dat ik die ander vergeten was, hij zij dat hij me leuk vond, en ik zij tegen hem dat ik hem ook leuk vond (misschien wist ik toen diep in me hart al dat het niet waar was) hij is best verlegen, maar gaat tegelijker tijd ook met veel andere meisjes om, (facebook foto`s liken en snapchatten), ik weet niet zo goed wat ik van hem moet verwachten, en ik heb hem na onze laatste afspraak (wat we beide erg leuk vonden) niet meer gezien, toen begon die eerste jongen me t appen… Ik voelde meteen dat ik dat veel leuker vond, maar ik heb hem een beetje afgehouden vanwege die jongen waarmee ik heb afgesproken, dat vind ik lullig tegenover hem.

Zal ik nu verder gaan met appen met de jongen die ik echt leuk vind? (het zijn vrienden van elkaar)Of is dat lullig voor de jongen waarmee ik heb afgesproken?

In mijn ogen ben je een naïef en wispelturig meisje. Mag ik vragen hoe oud je bent?

Beter laat je beide jongens maar,beter voor hun en voor jezelf.

Ik heb geen advies oid, maar een jongen mag toch best andermans facebook foto’s liken?

en waarom zou je sws door gaan met een jongen die je niet echt leuk vind? Is toch zielig voor hem…

Ik ben ook best wispelturig, en dat is zo irritant. Dan denk ik iemand helemaal leuk te vinden en dan denk ik later na en dan is dat niet zo. Misschien ook wel een beetje onzekerheid over die andere jongen… Ja door gaan met iemand die je niet super leuk vind is zielig, maar hoe moet ik het ooit uit maken als er eigenlijk niks is? En heb hem al een paar dagen niet meer gesproken…

Gewoon niet contact opnemen, wel reageren als hij begint, maar probeer hem duidelijk te laten maken dat je niks ziet in jullie, vertel het hem desnoods.

^ Normaal gesproken ga je voordat je een relatie begint, met een persoon afspreken om hem beter te leren kennen. Jij kent beide personen blijkbaar niet goed genoeg om te weten of jij wel echt verliefd bent. In mijn ogen wil jij te graag een vriendje.

… Dus jij maakt er een probleem van dat hij op facebook foto’s van andere meisjes leuk vindt … :flushed:

Ik snap er geen reet van, maar zoen niet met allemaal random jongens. Je lijkt veel te makkelijk en doen die jongens ook geen moeite meer voor je.

Ik snap je wel, ik heb zelf ook de laatste tijd dit soort dingen

Ik denk inderdaad dat je (en ik ook…) te wispelturig bent en te graag verkering wil. Hierdoor ga je voor jezelf denken dat je jongens leuk vindt terwijl dit helemaal niet zo is. Als je verliefd bent op iemand dan voel je dat goed genoeg en persoonlijk zou ik alleen dan een relatie aangaan. Je speelt onbewust met de gevoelens van die jongens en zij met de jouwe.
denk er gewoon nog even over na wat je echt wil en neem desnoods even afstand

nogmaals, ik herken dit heel erg, je bent niet gek of iets (Ik vind sommige reacties hierboven ietwat overdreven…)