2 jongens

Kan je 2 jongens tegelijk leuk vinden? Ik heb dus een vriendengroepje en er zit 1 jongen in (S) daar heb ik paar keer mee gezoend en ik vond hem leuk enzo maar het kon niet door leeftijd. Er zit nu nog een jongen in me vriendengroepje (R) maar wij denken echt alles hetzelfde en heb altijd zoveel lol met hem en ik weet gewoon niet meer allemaal wat ik moet doen omdat die andere jongen waarmee ik heb gezoend ook nog in me vriendengroepje zit maar ik heb dus niks met hem geen klik… en met R heb ik dus altijd lol en alles en ik weet niet maar ik denk dat ik hem leuk ga vinden… maar aan ene kant wil ik dat dus niet omdat ik met S heb gezoend enzo dus dat is beetje raar… en ben bang dat vriendschap kapot gaat…

jongens zijn geen speeltjes of lustobjecten…

dat weet ik ook wel maar die jongen waarmee ik heb gezoend is 16 en hij vond nu al 5 meisjes leuk in paar weken dusja dan merk ik gewoon het leeftijdsverschil

Je vraagt of je twee jongens leuk kan vinden, maar uit je berichtje zou ik denken dat je alleen R leuk vindt :slightly_smiling_face: Ga eerst na hoe S over jullie zoen denkt. Weet hij dat het niets betekende of heeft hij nog hoop? Als hij jou totaal niet als potentieel zien en hij niets meer dan vrienden wil zijn, zou ik volledig voor R gaan :wink:

Hoe oud ben je zelf dan?

Mijn reactie op je verhaal: je hoeft geen relatie met iemand nemen die je totaal niet leuk vind enkel omdat je met hem gezoend hebt, dat slaat nergens op. Als je geen klik hebt werkt je relatie niet en je leven wordt er echt niet leuker van. Je moet je hart en gevoelens volgen en niet iets doen omdat je denkt dat het zo hoort.

Kijk 1x hoe je over R praat, lijkt me reden genoeg om wat meer aandacht aan hem te besteden?

Ja,je kan 2 jongens leuk vinden. En ik denk ook dat je alleen R. leuk vindt.