2 jongens wat moet ik doen?

Afgelope zaterdag heb ik een jonge ontmoet die dicht bij mij woont hij heeft me naar huis gebracht en we hebben nog 2 uur buiten zitten praten. Gister heb ik hem ook gezien in de avond het was heel gezellig en ik ben met hem geweest, maar ik heb een vriend hij woont 30 min van mij af. Ik zie hem amper en ik weet niet of ik nog wel echt gek op hem ben, want ik denk alleen maar aan die andere jongen. Moet ik het uitmaken met me vriend of nog ff wachten.

Okay, je zegt dat je je huidige vriend eigenlijk niet meer zo leuk vind, en dat je alleen maar aan die andere jongen denkt.

Ik zou, als ik jou was, eerst een beetje uitvinden of die andere jongen
(niet je vriend) jou ook leuk vind. Als dat wel zo is, zou ik denkik voor die jongen gaan, omdat je je huidige vriend niet zo meer vind.

Daar heb ik ook last van

Je hebt hem pas net ontmoet dus ik zou nog even wachten. Ik zou idd eerst even uitzoeken of die nieuwe jongen jou ook leuk vind en of hij geen vriendin heeft. En als het na een week nog steeds klikt enzo zou ik toch maar praten met je vriendje en het uitmaken.

maak het dan sowiso uit met je vriend als jij hem niet meer leuk vind, da’s anders ook zielig voor hem!
En dan gaan voor die andere jongen!

Hij heeft geen vriendin dat weet ik wel, maar ik heb ook tege hem gezegt dat ik geen vriend heb.

Waarom in vredesnaam, als hij daarachter komt krijgt hij niet echt zin om iets met je te beginnen, denk ik. Dan ben je nu al niet te vertrouwen… Je kan het beter eerlijk zeggen hoor.

Uitmaken met je vriend als je gevoelens hebt voor die andere. Anders is het echt heel erg voor die jongen(je vriend dus).