oke k heb een probleem;
een jongen vroeg me of ik mee kwam chillen met hem, ik had toch niks te doen dus ik ging maar mee, wat ik dus niet wist is dat hij nog andere plannen had en dus zoende hij me, wat ik eigelijk totaal niet wilde
maaaaar,
ik heb een paar dagen daarna een hele leuke jongen ontmoet en dit is een paar maanden geleden gebeurd, ik vind die jongen heel leuk maar wat ik dus niet wist is dat het hele dichte neven van elkaar zijn!
ik heb hem verteld dat z’n neef me zoende maar nu praat hij niet zo veel over zn familie etc.
What to do?
Dus wat is nu precies het probleem ? Dat ie niet over zn familie praat ?
Chillen:hamer:
Hij hoeft toch ook niet elke keer over zijn familie te vertellen ?
Maar als je er erg mee zit dan kan je toch vragen: Is er wat, want ik heb het idee, sinds ik verteld heb dat ik met je neef gezoend heb wat ik niet wilde dat er iets met je is.
nee t probleem is ook dat die jongen die ik heb gezoend steeds maar door blijf vragen of ik nog een keer kom enzo, ik heb m gezegd dat k niet meer kom enzo maar hij vraagt gewoon door
maar moet ik hem dus gaan vertellen dat ik iets met zn neef heb?
Gewoon eerlijk zijn ja.
Zeg: “Ik heb iets met je neef.”
oo er komt een hele soapscene in me hoofd op xD
Het is goed dat je gemeld hebt wat er gebeurd is.
Ben alleen benieuwd wat de intensie van die vorige jongen was om met je af te spreken en je te zoenen?
Enfin, als die jongen niet meer in beeld is, zoals ik nu begrijp.
Dan kan je toch prima daten met deze? Familie of niet?
En gelijk over familie praten is heus niet zo erg hoor.
haha nee ik kende hem al wel, zag hem af en toe wel is gewoon in t centrum enzo, maar ik dacht dat hij dus als vrienden wou zijn… maar niet dus.
en t is niet echt van dat t erg is dat hij niet over zijn familie praat ofzo, maar het voelt meer alsof hij niks meer durft te vertellen dat hij zich schaamt ofzo ineens, want voordat ik dat vertelde zei hij nog wel is van ik heb dit en dat gedaan met familie enzo en nu niet meer snapje, dat valt op
Voortaan duidelijkere titel aub
Dichte neven?