2 jongens leuk vinden..

Hoi Allemaal…
Ik heb een probleem… Ik vind namelijk 2 jongens leuk, ik noem ze even S en T , ik ben dus al een lange tijd met S bezig en dat ging allemaal goed enzo, en toen ging S op vakantie en deed hij super droog enzo… En dat dus 3 weken lang… Dus beetje dom van me maar ik ging m’n aandacht maar bij T zoeken, en nu praat ik dus al best wel een tijdje met T en S en ik begin T ook steeds leuker te vinden… S probeert me met vanalles jaloers te maken… En met T kan ik gewoon kei goed praten, maar met S heb k dus ook wel wer leuke gesprekken, ik weet even niet wat ik moet doen… Mijn vriendinnen zeggen dat T wel beter voor me is… En gisteren waren we in een club en had ik dus met T gezoend… Ik ben erg door de war nu… Wat moet ik doen? Ik heb dit nog nooit eerder gehad! En het allerergste is dat ze nog bij elkaar in de klas zitten ooknog… Het kan zijn dat hier al een topic van is maar het is even dringend want morgen ga ik dus met S afspreken… Wat moet ik doen?

Die keuze kan je het best zelf maken lijkt me

Ja, mijn vriendin had t zelfde probleem dus zei precies hetzelfde, totdat je zelf in de situatie zit…

Wat klinkt voor jou het beste van de 2?

Ik denk persoonlijk dat je de tweede niet leuk was gaan vinden als de eerste geweldig was.

Ik snap ergens wel dat in de vakantieperiode app wat minder belangrijk is, en dat nogal droog kan overkomen maar dan tegelijkertijd denk ik, misschien zegt dat ook wel iets over hoe het staat tussen jullie. Was S gewoon een scharrel of zat er toch een serieus toontje aan? Als het serieuzer was dan vraag ik me wel af hoe serieus hij dan met je was/is.

Persoonlijk vind ik het ergens ook wel weer lullig tegenover S, maar ik snap het wel. Als T beter voor je is, wat ik gebaseerd op wat je verteld hebt zelf wel denk, dan zou ik S laten gaan. Maar ik, en niemand anders hier kan de keuze voor jou maken dus ik denk dat je zelf uit moet zoeken wie je het leukste vinden en met de ander het contact afkappen.

Ik denk dat je er maar 1 leuk vind. Ga op je gevoel af dat is 9 van de 10 keer het beste. Kan je wel gaan vertellen welke van de 2 ik het leukste vind maar ik ken de jongens niet.

Ik wil in ieder geval wel even zeggen dat als je flirt op app met T dat je dat niet bij S moet doen. Zo maak je misschien wel verkeerde indruk terwijl je het helemaal niet op die manier bedoelt. (ervaring :bored:)

Ik zou niet te hard van stapel lopen bij beide jongens totdat je zeker weet op welke jongen je nou echt valt. Dus niet met beide zoenen, of zo, dan hou je de ander aan het lijntje.
Verder moet je ze gewoon beter leren kennen, dan kom je er vanzelf achter.

ze zeggen altijd dat als je voor de 2e moet gaan omdat als je echt van de eerste houd je niet voor de 2e gevallen zou zijn haha duss… :wink:

Als je de eerste echt leuk had gevonden had je de tweede nooit zien staan.

Als je de eerste echt leuk had gevonden, had je nooit getwijfeld over de tweede. :wink: Maar als je de tweede écht zo leuk vond had je nu niet zitten twijfelen.

Het komt nu een beetje op mij over alsof je erg graag een vriend wilt en er nu twee jongens ‘toegehapt’ hebben, maar je eigenlijk niet kunt kiezen welke van de twee je dan maar als vriendje gaat nemen.