2 jongens, en mijn ouders

Oke, ik moet gewoon even advies hebben.

Ik had een tijdje wat met een jongen ik noem hem X. Het klikte heel erg goed, alleen tussen mijn ouders en hem niet zo. Mijn ouders mogen hem niet. Wat ik me opzich wel kan voorstellen, want hij deed altijd heel anders bij mijn ouders dan bij mij. Als hij bij men ouders zat was hij onbeschoft en toonde amper interesse. Na een tijdje was het over tussen ons, omdat hij nog gevoelens had voor zijn ex. En hij had met haar gesproken, en besefte toen dat hij haar erg miste enzo. Dus toen was het over tussen ons. Een paar weken later begon hij weer te praten met mij, en vertelde hij mij dat zijn ex alles had gelogen en alweer een andere vriend had. Hij zij dat hij me weer terug wou. En ja ik voel nog steeds wat voor hem maar ik twijfel heel erg. Ook omdat:

Er nog een jongen is die ik al wat langer ken dan X. Hij zat eerst achter mij aan, en toen ik weer achter hem, enz. Na een tijdje hebben we dan echt wat afgesproken namelijk zaterdagavond. Hier heb ik zolang op gewacht, maar nu ben ik aan het twijfelen door X. Ik kan gewoon niet de keuze maken. Het was zo leuk met X, alleen dat hij dus zo raar deed tegen over mijn ouders. En ik weet niet of hij ooit normaal kan gaan doen tegen ze.

Mijn vraag is dus:

• Wat moet ik met deze 2 jongens?
  • Vinden jullie de oordeel van jullie ouders belangerijk?

(sorry voor het lange verhaal)

Alvast bedankt voor het lezen! x

hij hoort je ouders te respecteren en als hij geen respect heeft voor je ouders is hij het niet waard en x heeft zijn ex boven jou verkozen dus dan ben jij zeg maar een rebound, dat wil je denk ik niet zijn, mijn advies is spreek gewoon af met die andere jongen en laat x gewoon wachten als hij op je blijft wachten en normaal tegen je ouders kan doen, dan is hij veranderd, wat ik wil zeggen is, wanneer een jongen geen respect heeft voor je ouders vergeet hem dan maar want je zou ik niet willen dat jou kind een vriend neemt die onbeschoft tegenover jou is… en dit is advies van een meisje van 14…

Het oordeel van je ouders is niet doorslag gevend laat ik het zo zeggen. Maar dat X zo onbeschoft tegen je ouders deed vind ik wel een minpunt. Die jongen zou immers respect moeten tonen voor volwassen in het algemeen en toch zeker aan de ouders van het meisje waarmee hij bezig is…
En dan die jongen die je al langer kent… tja ik ken dat soort verhalen. Dan wil jij hem, jij dan niet maar later wel maar dan zijn zijn gevoelens over. Ik denk persoonlijk dat die jongen je zelfs nie los zal laten als alles goed gaat met X.
Maar ik weet niet zeker of X nog wel intresse heeft in jou, aangezien hij zijn ex zo hard miste. Maar ik vind niet dat je die andere jongen moet gebruiken omdat het met X niet lukt.

Dus conclusie: spreek af met die andere jongen geef het tijd. Maar X lijkt me geen goede optie…

Ik vind het oordeel van mijn ouders erg belangrijk. Zij hebben ten slotte het beste met je voor. Dat hij onbeschoft was en geen interesse toonde vind ik bijvoorbeeld niet kunnen, en had hem meteen de deur gewezen. Je gedraagt je naar mijn ouders toe, of je dondert maar op. Mijn ouders gaan voor. Dat is heel duidelijk bij mij. Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar respect voor mijn naasten vind ik gewoon enorm belangrijk. Daarnaast liet hij jou stikken voor een ander, en dat kan hij zo weer doen.
Die “X” zou ik dus vergeten.
Die andere jongen klinkt tot nu toe redelijker in mijn oren.

Ik zou voor de tweede jongen gaan, niet met X, want hij heeft je al een keer laten zitten en een jongen hoort gewoon respect te hebben voor je ouders.

Ik vind het oordeel van mijn ouders niet mega belangrijk, gelukkig bemoeien ze zich er nooit mee én ze mogen de jongens die ik leuk vind altijd (:

dit dus ^

Ik vind eigenlijk dat je je netjes moet gedragen als je bij iemand thuis komt, ik vind het vrij onbeschoft eerlijk gezegd. Het is sowieso hard om tussen 2 jongens te kiezen, als je twijfelt… niks doen. Even rust inlassen om in je hoofd alles op orde te krijgen misschien, als het echt wat zou worden met een van de twee, kan dat ook nog wel eventjes wachten toch? (:

Bedankt iedereen voor jullie reacties! :slightly_smiling_face:
Het heeft me geholpen en ja idd, ik vind de oordeel van men ouders wel belangerijk, ook al oordelen mijn ouders wel heel snel. Van deze jongen zag ik zelf ook waarom ze hem niet mochten. Dus ik denk dat ik hem gewoon maar laat zitten, want idd ik wil geen rebound zijn. En met die andere jongen ga ik maar gewoon rustig aan doen, en kijken wat er van komt (:

als de 1e echte liefde was zou je de 2de niet zo leuk vinden .

laat x gaan hij is een zak !

Dus hij gaat terug naar zijn ex het blijkt dat zij toch een vriend heeft en dan wil die weer naar jou. Zoiezo zou ik dan al iets hebben van “uhmm nee” Wie zegt dat wanneer zijn ex het weer uit heeft met die vriend dat hij dan niet weer jou verlaat voor haar.

Dus om zonder dat onbeschofte tegen je ouders zou ik voor die andere jonge gaan. Want ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen als hij naar ze ex terug gaat en dan weer naar jou.

Ja dat is idd een goed punt, bedankt!

Ik zou X laten gaan, hij hoort jouw ouders te respecteren. En nu hij zijn ex niet meer kan krijgen hobbelt hij toch maar weer terug naar jou, 2e keuze wil je niet zijn lijkt mij dan.

Als x je verlaat voor zijn ex zou hy het weer kunnen doen. Niet alleen voor zyn ex maar ook voor een ander meisje