2 jongens en ik

ik heb echt een mega groot probleem ik ken dus 2 jongens en eentje is mijn ex die heeft al heel veel dingen gedaan die heeft mijn hele facebook een keer verprutst allemaal gemene dingen gezegd mij met zijn vrienden helemaal uitgescholden stoken tussen mij en mijn nieuwe vriend en me zelfs een keer in elkaar geslagen. nu heb ik hem een paar dagen geleden weer voor het eerst gezien sinds hij me in elkaar heeft geslagen en hij zei dat hij me miste en ik kwam er ook achter dat ik hem nog steeds miste en nog steeds heel veel van hem hou ondanks dat hij me in elkaar geslagen heeft. nu komt het probleem mijn nieuwe vriend die heeft me vandaag belogen. ik was zo boos op hem maar ik hou ook nog wel van hem maar niet zo veel als van mijn ex ik heb al aan veel van mijn vrienden gevraagd en die zeggen gewoon oprotten met hun allebei en een tijdje geen jongen. maar de jongens die zijn allebei zo verliefd op mij zeggen ze. mijn nieuwe vriend die begon te huilen en zeggen dat hij helemaal kapot ging en mijn ex vriend die begint de hele tijd te huilen als hij me ziet. ik heb zo hard hulp nodig en wil graag weten hoe andere mensen hierover denken. alvast bedankt.

xxjosephine

Ik ben het eens met je vriendinnen. Dumpen die hap, heb je allebei niks aan. Je vind heus wel weer een leukere vriend die je niet slaat of tegen je liegt. Succes!

ik dacht aan iets helemaal anders toen ik de titel las. Ik heb een dirty mind

Inderdaad, allebei dumpen, je bent meer waard dan dat!

Iemand die je bedriegt of slaat kan niet van je houden. (dat is mijn mening tenminste)

Wees niet naïef, en dump ze beide. Jij houd niet meer echt van je vriend, die ex van je is een eikel.

ik vind ze allebei niet goed bezig, die ene jongen heeft jou in elkaar heeft geslagen,en anderen heeft je belogen.

dump ze allebei je verdiend een jongen die jou waard is,die voor je er is die alles voor over hebt niet jongens die jou kapot maken.

+ Is het serieus echt een puzzel voor je? Als dat zo is, moet je ze zeker dumpen en single blijven voor een tijdje, iig totdat er iemand voorbij komt die WEL overduidelijk weet wat liefde inhoudt. :S

Alleen omdat iemand verliefd op jou is (pfff, zijn ze overduidelijk niet, maar goed), betekent niet dat jij er wat mee moet nemen.

Eerst slaat je ex je en dan huilt hij als hij je ziet what

Dumpen die handel

Hmm ze missen je en zijn verliefd op je, maar ze slaan en bedriegen je wel?

Wat klopt er niet?

Als ik jou was zou ik mijn voor + achternaam even weghalen. Iedereen kan jou op internet opzoeken nu

Stoppen ermee er zijn vast veel leukere jongens!