2 Jongens <3 Wat zouden jullie doen?

Ik ken 2 jongens.
De ene heet T., de andere B…
Nou is mijn probleem: ik vind ze allebei meer dan leuk.

T. is een rustige en lieve jongen, hij is 17, dus 1 jaar ouder dan ik. Hij ziet er best goed uit, en mijn vriendinnen vinden het ook een geschikte jongen voor mij. Maar misschien omdat hij zo rustig is, is hij ook wel een beetje saai. Ja hij heeft wel humor hoor, en ik vind het wel gezellig met hem, maar toch…

B. is ook een lieve jongen, van mijn leeftijd. Hij kan heel druk zijn en soms zelfs opvliegend, maar niet als ik met hem praat in ieder geval :stuck_out_tongue: B. is niet superknap eigenlijk, en mijn vriendinnen vinden hem echt niks. Ze vinden hem vaak irritant en druk en betweterig. Maar ik kan hem niet uit m’n hoofd krijgen…

In mijn dromen is hij er, en niet T., maar… Ik ben heel hecht met mijn vriendinnen, en zij hebben al heel vaak gelijk gehad over dit soort dingen. En ik durf eerlijk gezegd niet aan ze te vertellen dat ik B. ook leuk vindt …
Ze hebben een ander meisje dat hem ooit leuk vond, namelijk voor gek verklaard :stuck_out_tongue:

Het zijn dus allebei hele lieve jongens, maar B. heeft iets wat T. niet heeft. Maar mijn vriendinnen zouden het echt, echt niks vinden als ik vertelde dat ik hem leuk vond.

Ik ‘flirt’ met allebei een beetje, waar ik m’n vriendinnen trouwens niet over vertel. Maar ik weet ook wel dat ik ze niet allebei aan een lijntje kan houden, anders wordt het nooit meer dan dit.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

ik kan natuurlijk niet echt kijken hoe jij je voelt. maar meestal hebben vriendinnen nog wel gelijk. maar zoals je zegt, als B. bij jou heel anders is … tja.

denk je dat je je bij T. gaat vervelen? (qua saaiheid)

k vind ook 2 jongens leuk!!
en k word er helemaal GEK VAN!
k kan ook niet kiezen tussen ze allebei :no_good_woman:

trouwens, weet je wat hun van jou vinden?
want als bijvoorbeeld de ene jou leuk vind en de andere niet,
dan hoef je ook geen keuze te maken :wink:

.

Dat weet ik dus niet :stuck_out_tongue: Hij is wel grappig en hij heeft humor. Maar hij is zo iemand die een beetje onzeker is enzo, en daardoor andere jongens nadoet… En echt spontane dingen onderneemt hij niet.
Ik denk inderdaad dat ik me na een tijdje ga vervelen met hem, maar je weet natuurlijk nooit van te voren hoe het uitpakt.
Dankje voor je reactie in ieder geval :stuck_out_tongue:

Ja opzich laten ze beiden wel merken dat ze me leuk vinden, maar ik denk juist dat B. betrouwbaarder is…
Pff… moeilijk :stuck_out_tongue:

Als ik zo lees, vind je B. Leuker.
Je kan voor B. gaan, je vriendinnen moeten respect hebben voor jou keuze.

In jouw positie zou ik gewoon lekker even wachten en met niemand iets nemen totdat je het zeker weet.

Je moet natuurlijk naar jezelf luisteren! je vriendinnen gaan als ze goede vriendinnen zijn jou niet voor gek verklaren.
Anders moet je ‘hoe verover ik een prins’ lezen, van tyne O’connel.
die is supergrappig en het meisje waar het over gaat houdt ook van twee jongens;P

Ik vind toch echt dat je naar je eigen gevoel moet luisteren, niet die van je vriendinnen. Ben je uberhaupt verliefd één van hen? Het lijkt me dat je dit dan wel zeker weet.

Ik zou voor diegene kiezen waar jij je het beste bij voelt. Als je vriendinnen hem lelijk vinden dan moet je je daar niks van aantrekken, jij bent degene die met hem moet leven en niet zij

Ja, ik denk dat ik T. gewoon leuk vind en B. iets meer ‘verliefdheid’ voor heb… Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen :stuck_out_tongue:
In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reactie!!

Zo duidelijk …
Je vindt B leuker, maar je schaamt je naar je vriendinnen voor hem en dat is stom.
Gewoon gaan voor diegene waar je het meeste voor voelt en elke vriendin die daarna moeilijk doet is geen vriendin. Het zijn niet je vriendinnen die bepalen op wie jij verliefd wordt en met wie jij gaat …

Ja dat is zo… Super bedankt,
Maar ik heb niet zo’n zin in dat gedoe, van: WAT!! OMG, VIND JE HÉM LEUK!?? WAAROM? WANNEER? SERIEUS!!? En dan als het uiteindelijk niks wordt, dat ze dan tegen elkaar gaan zeggen: We zeiden het toch :stuck_out_tongue:
Snap je?

B. → Liefde maakt blind?

Ga voor je B, je vindt hem het leukst…
Wat maakt het uit wat je vriendinnen denken. Je kan jou mening toch niet laten afhangen van die van je vriendinnen? Je gaat nog keuzes moeten maken in je leven, ga je heel je leven rekening houden met wat je vriendinnen ervan zouden kunnen vinden?

Ik zou met allebei eens uitgaan, dan merk je met wie je het beste past. =)

Als ik het zo lees, is het wel heel duidelijk dat je B. leuker vind,
ik zou zeggen: ga er voor.
Als het echt goede vriendinnen zijn zullen ze je keuze respecteren,
en ja, als het daarna niet werkt, dat is dan jammer.
Maar niet geschoten is altijd mis :wink:

Ik vind het echt knap dat je 2 jongens leuk kan vinden, ik moet al jaren wachten om er maar 1 leuk te vinden, maar ik ben te perfectionistisch. :kissing: