2 jaar samen!!<3

Ik heb in maart 2 jaar met me vriend :smiling_face_with_three_hearts:
En ik wil dus een dagje wat leuks gaan doen met mijn vriend :slightly_smiling_face:
Ergens heen ofsow :stuck_out_tongue:
Weet iemand iets wat nou echt heel erg leuk is om te doen? :grinning:

(heb andere topics al bekeken maar zag niet egt iets heel leuks)

Oeh ik ook in maart!
Ik weet ook echt totaal niet wat ik wil. ik weet wel wat ik hem wil geven. Maar ik wil ook wat doen… Hmm up dus.

efteling! :slightly_smiling_face:
of naar zoo’n spa. masage’s, sauna’s ed
euhm… workshops (bonbons, taarten…)
of zoo’n high tea georganiseerd iets :stuck_out_tongue:

eeeeeeeuhmm, ballonvaart? dagje londen/parijs/berlijn/?
er is zoveel te doen joh :grinning:

Hmm efteling wordt m denk niet. Want hij mag niet in achtbanen enzo. En een spa is meer wat voor vriendinnen. Maar ik zat ook al te denken aan een dagje weg! Maar ja ik weet niet of hij dat heel cool vind :stuck_out_tongue: Ik zou t wel geweldig vinden :roll_eyes:

Nou ik vind een spa echt niet wat voor vriendinnen hoor. Ja ook. maar echt niet alleen voor dames, als je dat bedoeld. of je met een stoere bink als vriend hebben fso ^^’’ mijn ouders rijden er ook het halve land voor af.

en anders nog:
dagje texel ofzo :slightly_smiling_face: gezellig terrasje, strandwandelen, op de boot enz.

Parijs & London is idd leuk!
Alleen Parijs ben ik pas geweest :stuck_out_tongue: en is veel te veel te zien daar voor 1 dagje vind ik. En London daar nemen we hem wss al een keer een week mee naar toe :stuck_out_tongue:
Dus liever iets in nederland/belgië :stuck_out_tongue:
maar alvast bedankt voor de ideeën :grinning:
Het is alvast een begin :stuck_out_tongue:

Iemand nog ideeën? :grinning:

je kan ook een weekendje gewoon naar
een hotel langs strand bij scheveningen ofzoiets? xD

Daar is het weer niet leuk genoeg voor. Vind ik dan :stuck_out_tongue: Het is zo moeilijk, want in de zomer is er echt genoeeeg te doen. Gelukkig gaan we in de zomer waarschijnlijk naar Zuid-Frankrijk met wat vrienden.

Ik denk dat ik mn ouders maar gewoon het huis uit schop.

Strand is wel leuk als het droog is :stuck_out_tongue:
maar 5 min lopen vanaf mijn huis en ik ben op het strand :stuck_out_tongue:
Dus scheveningen is dan nie zo bijzonder :wink:

Maar voor mensen die niet bij het strand wonen is het leuk! :slightly_smiling_face:

Ga gewoon simpel uiteten en naar de bioscoop! en dan misschien nog gezellig met lekkere hapjes thuis zitten? dat doen mijn vriend en ik op speciale dagen! =D en tussen door ook natuurlijk xD