2 jaar relatie

Ik ben zaterdag 2 jaar samen met mijn vriend.
Ik wil dit jaar iets leuks voor hem regelen, of kopen
Vorig jaar was het niet gelopen zoals we gehoopt hadden. We zouden uiteten gaan maar het ging al slecht met zijn oma en zei is deze dag helaas gestorven.

Dit jaar zou ik het anders willen doen, we hebben al besproken dat we samen uit eten gaan.
Maar misschien iemand ideeen voor later op de avond… Misschien kan ik mijn kamer leuk versieren, iemand ideetjes ?
Of zouden jullie voor een cadeautje gaan? ( ik dacht zelf liever geen cadeau, want hij heeft al ring horloge en parfum van mij enz. )

Samen bungeejumpen in Scheveningen :3

haha is een beetje ver weg, ik woon namenlijk in het oosten van het land ;p + het lijkt me veeel te eng ;o

cinestarrrrrrr ^^

tenzij je niet daar in het oosten woont,

Met de trein is het ongeveer 20 minuten, maar dan moet de trein natuurlijk wel terug gaan om een bepaalde tijd haha. want we hebben allebei nog geen rijbewijs dus.

• biossen
  • eemhof
  • je kamer gezellig maken met kaarsjes en daar lekker zitten met romantisch muziekje
  • wandeling maken door stad/bos (int donker, oke slecht plan

ik weet eigenlijk ook niks origineels…

eemhof @ centerparcs? was het maar waar dat ik daar heenkon :K

dagje centerparcs doe ik regelmatig <3
of kaarten voor een vet feest :grinning: !

Hm. Misschien is het raar dat ik dit zeg, maar je kan een roos kopen en naar het graf van z’n oma gaan? dan sluit je dat ook een beetje af… En daarna iets leuks doen natuurlijk!
Misschien kan je verder een cadeautje kopen ofzo. Op vakantieveilingen kijken voor een dagje weg? Efteling, thermen, zoiets?

Ja, dat eerste dacht ik ook aan, dan ‘wals’ je niet over de dood van zijn oma heen.

Een dagje weg is altijd leuk : ) of wat dacht je van een concert?