2 jaar lang

hee,
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
Ik vind nu al 2 jaar lang dezelfde jongen leuk. toen ik hem voor de eerste keer zag nam hij mijn adem weg.
Toen kwam ik in zijn vriendengroep , ik bleef verliefd. Ik heb hem verteld dat ik hem leuk vindt maar het was niet wederzijds. Ik heb ook het gevoel alsof hij me niet echt kent omdat we nooit wat 1 op 1 hebben gedaan. Hij heeft nu een vriendin maar het gevoel gaat niet weg. in die 2 jaar heb ik ook geen enkele andere jongen leuk gevonden. wat moet ik doen? meer met hem proberen op te trekken? het gewoon vergeten en heeft iemand tips hoe?

Hij heeft een vriendin dus probeer afstand te nemen en zo min mogelijk (of helemaal geen) contact een tijdje dan worden je gevoelens langzaam minder.

Als hij een vriendin heeft moet je het al helemaal vergeten, het is duidelijk dat hij je niet ziet zitten, wat hij zelf ook al heeft gezegd.

Je zal toch echt moeten proberen je eroverheen te zetten, hoe moeilijk dat ook kan zijn.

Je zal moeten proberen over hem heen te komen. Dat wordt alleen maar moeilijker als je hem vaak ziet, maar als je per se vrienden met hem wil blijven kan het altijd natuurlijk… Ga alsjeblieft niet proberen tussen hem en zijn vriendin te komen, en je kan het beste ook niet op hem gaan lopen wachten. Als hij jou niet ziet zitten, kan hij onmogelijk the One zijn.

Het feit dat hij je heeft ‘afgewezen’ en hij nu een vriendin heeft zou meer dan genoeg moeten zeggen.

Het is hard, maar probeer het los te laten. Echt, je komt op een keer een nog veel leukere jongen tegen die jou wel ziet staan! :wink: