2 Jaar geen vriendje??

[b]Hoii,

Op de basisschool had ik het ene vriendje na de andere.
Maar sinds ik naar de middelbare school ben gegaan heb ik nog geen 1 vriendje gehad ik zit nu in de 2e.Ik heb amper met die jongens gepraat omdat ik denk dat ze toch niet met mij willen praten want ze praten wel met andere meisjes. En ik zou niet weten waar het aan ligt.
Zou het aan mijn onzekerheid liggen hoewel ik best sociaal ben.
Of zou ik gewoon te weinig vriendinnen heb die jongens vrienden hebben.
Ik weet het niet.

iemand tips?! ;$[/b]

oh god, wat heb ik een medelijden met je! Hoe erg is dat! Ik ben bijna 15 en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, maar dat vind ik niet heel erg…

A. Basisschoolliefdes moet je niet zo serieus nemen.

B. Je zit nog maar in de 2de? Dan ben 13/14. Ik denk dat je gewoon onzeker bent. Op de basisschool had ik ook vriendjes, maar mijn eerste echte vriendje kreeg ik pas op mijn 16e.

Nu vergaat de wereld!!

Oh god, hoe oud ben je, 13 zie ik.
Stel je niet aan, ik ben 18 en heb nooit een vriend gehad

:woman_facepalming:

Ik ben 14 en heb nog nooit een vriendje gehad, vind het wel best.

[i]als je op de basischool zit, ben je daar toch niet zo echt mee bezig lijkt mij, echt verliefd zijn enzo. natuurlijk kan je in je basisschooljaren verkering hebben of hebben gehad, maarja dat weet ik verder ook niet.

Maar liefe schat, als jij je er druk om maakt of je wel of geen vriendje krijgt, kómt die ook niet! ben er niet teveel mee bezig, je ware komt echt wel vanzelf, geloof me die komt vanzelf, vroeg of laat :slightly_smiling_face:[/i]

Je stelt je aan.

Haha, kleuter.

Ik ga naar klas 5 en heb al bijna 5 jaar geen vriendje gehad. En dat vriendje wat ik toen had was niet serieus, dus ik kan beter zeggen dat ik mijn hele leven nog geen vriendje heb gehad.
Het kan me alleen niet zo veel boeien :’)

–’.

Dankjewel voor de goede reacties (:

Wat stellen die basisschool ‘verliefdheden’ nu daadwerkelijk voor? :’) Niks.

Jouw tijd komt nog wel, don’t be afraid. =)

Basisschoolliefdes, zo je bent wel erg ervaren dus!

Pffff, zwaar overdreven gedoe dit. Sorry hoor.
Kom maar weer terug als je 30 en nog steeds vriendloos bent.

ik kreeg mn 1e vriendje in de 3e

en wat maakt het uit… ik had nog nooit een vriendje gehad.
Wacht rustig af en maak je niet te druk. Je hebt nog alle tijd in de wereld voor vriendjes.

Sukkel. Ik zit nu in de 4e en heb nog nooit een vriendje gehad. :’)

Sommige mensen mogen wel eens wat minder bot reageren lijkt me? :’)

Maar gewoon afwachten (:

doodnormaal,
liefde overvalt je.

Waarom sukkel,kleuter alles.
Daar heb ik toch niks aan ;’)
Hou die lekker voor je. :]

Als je even na denkt kun je denk ik zelf wel bedenken dat er niks raars aan is. Kom op zeg.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqhkb3jWRl1r10j56o1_500.jpg