2 jaar BFF

Mijn bff en ik zijn zondag 2 jaar bff en vorig jaar zijn we naar de bios gegaan en ik wil haar dit jaar verrassen maar ik weet niet wat …
Hebben jullie ideetjes ?

Xxx

tja…
een oude foto in een lijstje doen ofso?

Koop een taart met jullie foto erop.

hebben jullie echt een begindatum zo van en NU zijn we officieel BFF?

^ Vraag ik me dus ook af. Vreemd.

Eh, waarom is dat vreemd?

haha is toch leuk als je zo’n speciale BFF dag hebt?
althans dat vind ik dan.
ik vind idd iets met een foto wel leuk, en ga iets leuks doen samen !
bijvoorbeeld pretpark of naar een musical?

ja ik vind dat ook wel vreemd… dat word je toch gewoon dat besluit je niet?

Precies. De ene dag ben je ‘gewoon vriendinnen’ en de volgende dag besluit je om BFF’s te worden en die datum onthoud je dan?

Ik weet niet eens wanneer ik en mijn vriendje het officeel hadden en mensen vinden dat vreemd :stuck_out_tongue:

Dat vind ik zo vreemd…
Je hebt toch geen relatie met degene?
Dus waarom zou je om het jaar iets gaan doen 0_o
beetje overdreven vind ik en kinderachtig

kijk naar haar nickname, zegt veel

Eh, hoezo zegt dat veel? Ben ook een bieberfan, ben ik nu ook raar of kinderachtig of whatever? :blush:

@ananasrepen, Haha idd! Ik vind het ook een beetje raar. Net alsof je een relatie hebt :stuck_out_tongue: Ik weet ongeveer dat ik en mijn best friend 4 jaar vriendinnen zijn nu, maar een exacte datum? naah.

ja inderdaad, ik weet dat ik mijn beste vriendin van in de eerste ken en vanaf de tweede echt een goede (beste) vriendin, maar of dat nu 14 oktober of 26 februari was? hhhhm nee.

Ik snap wel dat jullie het vreemd vinden maar toen hebben we elkaar voor het eerst ontmoet en hadden we meteen super veel lol enzo en toen wist ik al dat we bf waren dus :stuck_out_tongue:

En dit slaat echt nergens op sooo
I rest my case

Goed idee :grinning: