2 ideeën, 1 verhaal

Hallo allemaal,
Ik heb 2 ideeën voor een verhaal. Alleen nu zou ik graag van jullie willen weten met welk verhaal ik door moet gaan.

Idee 1: Nina en haar ouders krijgen een auto ongeluk als ze op vakantie gaan. Allebei haar ouders overlijden en ze komt in een weeshuis terecht. Daar ontmoet ze haar eerste vriendje. Maar dat gaat minder goed als ze had verwacht.

Idee 2: Iris haar moeder is verslaafd aan drank. Daardoor krijgt Iris overal de schuld van en wordt als straf door haar moeder geslagen. Haar vader kent ze niet, want die is nar haar geboorte gevlucht omdat hij er nog niet klaar voor was om vader te zijn. Op een dag heeft Iris er genoeg van en loopt weg van huis. Ze gaat op zoek naar haar vader, maar er gaat van alles mis. Zal ze ooit haar vader nog ontmoeten?

Nu mogen jullie zeggen welk verhaal jullie het leukst/spannendst lijkt er daar ga ik dan mee door.

is er niemand die me wilt helpen?

Sorry sorry, maar dat moest even. Misschien alvast iets om op te letten als je straks gaat schrijven? Iig, ik denk dat het allebei vrij ‘standaard’ verhalen zijn, maar ik zou voor de tweede gaan denk ik.

Bedankt voor het verbeteren en je reactie:-)
Nog meer reacties?

Hmm, idee 2 denk ik

zijn er mensen die voor idee 1 kiezen of zal ik beginnen met idee 2?

is er dan echt niemand die me wilt helpen?:frowning:

ik denk 2

1 ^^

ik vind verhaal 1,
haha, we maken het je wel moeilijk zo.

2 denk ik.

1 vind ik ^^

3 mensen kiezen voor idee 1. En 4 mensen voor idee 2. Jullie maken het me inderdaad wel moeilijk. Haha!

Zijn er nog mensen die idee 1 willen vertegenwoordigen?XD
Als ik met een verhaal ga beginnen komt he natuurlijk wel hier te staan en kunnen jullie je eigen gekozen verhaal volgen:D

1 :slightly_smiling_face: je kunt het ook in 2 verhaallijnen doen dat ze elkaar tegenkomen op het laatst ofzo of elkaar al kennen
maar je moet voor jezelf gewoon een eind-stem datum voor ons erneer zetten
anders blijf je doorgaan ; nog iemand voor 1 - dan staat het weer gelijk - haha
succes ik ben benieuwd welke je kiest

1 vind ik XD

2, kun je het anders niet een beetje combineren met elkaar?

Haha het staat nu 5-5. Dus ik geef mensen nog tot morgen de tijd en dan kijken we wie er heeft gewonnen. Je kan ook zeggen dat je de 2 ideeen in 1 verhaal wilt. (Goed idee trouwens!)

1
2 lijkt op een boek dat ik heb gelezen alleen ging het over een jongen inplaats van een meisje.

Dus ja doe maar 1 xd

ik vind trouwens dat je stukje 2 meot doen. :wink: