#2 Help Sixpackk meisjes

Heei ik had al een topic over meisjes met sixpacks, maar ik wist toen nog niet hoe ik een

Ik kan je foto niet zien, maar misschien kun je zelf even op google kijken…
Ik heb zelf even wat voor je opgezocht:
http://www.sochicken.nl/lichaam/gezond_aankomen_5_tips.html
http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/dieet-afvallen/dieten/extra/dikker-worden-doe-je-zo/

Ik heb het zelfde,

ben 19 jaar, 1,82 meter lang en weeg 73 kilo…

en heb ook een sixpack…

paar jaar terug vond ik dit heel erg, en vrat ik me compleet vol!!
maar hielp allemaal niks, onder tussen heb ik er vrede mee gekregen en ben ik eigenlijk best blij met men buik :slightly_smiling_face: kunnen strakke shirtjes dragen en zo…

toch wil ik er ook wel een paar kilo bij op hebben,

ma je bent dus niet de enige en jha mijn vriend nu vind het stiekem wel sexy :wink:

Als je niet meer traint gaat je sixpack wel vanzelf weg toch, zou je denken? Als je dan aankomt wordt je dikker maar als alleen je sixpack weggaat, heb je nog wel een mooi strak buikje!

Haha, van mij ook wel wat

Dat is wel vreemd dan haha. Dan weet ik het ook niet. Ik krijg niet zomaar een sixpack.

Sorry ik heb er niet zoveel verstand van ik ben pas 11 maar ik dacht altijd dat je alleen een sixpack kreeg als je ging bodybuilden…

Ik rij dus paard, krijg je buikspieren van… dus bij mij wel beetje men eigen schuld zeg ma…

maar inderdaad, als ik het aan jongens vrienden van mij vraag dan zeggen ze ook nee sixpack is lelijk en bla bla bla.

ma de vriendjes die ik tot nu toe heb gehad vonden het stiekem wel sexy. en vonden het echt niet erg.
als ik het aan hen vroeg kreeg ik wel eerlijk antwoordt met, jha strak buikje zonder sixpack is natuurlijk mooier, maar dit past bij jou en staat jou en vind het leuk. en zo :grinning:

als jij het mooi vind is dat toch prima? heb schijt aan wat jongens mooi vinden, als je een goede tegenkomt vind hij je sowieso wel mooi.
En om nou aan te komen als je een sixpack heb, straks moet je weer afvallen. Als je een gezonde bmi heb moet je niets veranderen!

ja inderdaad, gratis en voor niets krijg je het :slightly_smiling_face:

nee even serieus, ik snap dat jullie hier moeite mee hebben. probeer maar te bedenken dat een paar honderd meisjes nu meedoen met the 100 days till summer challenge om een strakker lichaam te krijgen en jullie hebben dat al. mijn soort van crush vindt een sixpack bij een meisje ook sexy, dus ik ben nu ook aan het trainen… gut wat kunnen wij meiden toch zeuren :stuck_out_tongue: de ene wil een sixpack, de ander niet… de ene wil krullen, de ander stijl haar.

ik ben een paar jaar geleden veel aangekomen, omdat ik naar de diëtiste ging, ik was te licht… misschien is dat iets voor je?

hmm lastig… er zijn bepaalde diëten waarvan je afvalt, koolhydraatvrije diëten. als je bijvoorbeeld gaat sporten gaat je lichaam eerst je koolhydraten verbruiken en dan pas (na een half uur) je vet. mensen die willen afvallen maken dus vaak gebruik van koolhydraatvrije diëten. je kunt dit geloof ik ook andersom doen. als je veel koolhydraten eet (bruin brood, bananen, rijst, pasta, etc.) gaat je lichaam dus als je gaat bewegen geen vetten verbruiken, maar juist die koolhydraten, omdat dat de eerste keuze van je lichaam is. hierdoor bouw je dus een vetlaagje op (je hoeft niet meteen dik te worden) en is jouw sixpack waarschijnlijk ook minder zichtbaar.

het koolhydraten en vetten deel heb ik bij biologie geleerd, de rest van diëten en mijn eigen fantasie. ik kan dus niet zeggen dat het werkt, maar het lijkt me wel logisch. ik hoop dat je hier iets aan hebt :slightly_smiling_face:

graag gedaan :slightly_smiling_face: ben benieuwd of het werkt haha

Ik vind je buik er super normaal uit zien, geen six pack ofzo.
Wel een mooie buik overigens.

Eerlijk gezegt kan ik dat geen six pack noemen, gewoon een mooie platte buik!
(niks tegen wat bollere buiktjes btw, haha)

Ik vind dat geen sixpack hoor, ik ben zelfs jaloers! Ruilen?

Euhh dat is zeker wel een sixpack.
Nouja, een 4-pack. Je ziet toch duidelijk 4 blokjes.

En I LOVE IT, zullen we ruilen?

Nu ik de foto wel zie, moet ik zeggen dat ik er eigenlijk nog jaloers op ben ook.
Je hebt gewoon een mooie platte buik, niks om je voor te schamen, integendeel ! :slightly_smiling_face:

Je mag wel wat van mij hebben! (:

Zoals ik het op die foto zie vind ik het helemaal niet lelijk hoor! Een te gespierd lichaam vind ik zowel bij vrouwen als mannen gewoon niet mooi. Had een mooi voorbeeld plaatje, maar die kan ik niet meer vinden. Vind dat je gewoon een mooie buik hebt! :slightly_smiling_face: