2 girls 1 cup.

Hoi, ik kreeg zo’n mailtje van iemand;
“hier stond de link”
is zeker weer zo’n vage site.
iemand traumaproof die even wil kijken?

iemand? ik durf het niet aangezien ik na 3 guys 1 hammer kijken
ik 4 dagen niet kon slapen.

wat is het dan?

aha xd. en die site?

met poep

het is echt ranzig niet kijkn

1 guy 1 cup is helemaal ranzig, gaat over een man die op een glazen iets (flesje ofzo) gaat zitten (zegmaar naar binnen) en gaat helemaal bloeden, want breekt natuurlijk.

idd zieke mensen ja.

Oh het is zo’n smerig filmpje. Na de eerste 10 seconden lag ik al te kotsen. Echt goor.

wat gebeurd er dan? :’(

Dat filmpje is oud :stuck_out_tongue:

Ik zal je even vertellen 1 zo’n wijf poept in een glaasje die zo’n ander wijf eronder houd. Volgens mij komt er gewoon pindakaas uit want zo poept een mens namelijk niet -.-’ En dan gaan ze er lekker aan likken en opeten -.-’ Oja en er ook nog overheen kotsen jammie xD

Je mist er niks aan geloof me haha

Die keek ik pas nog :stuck_out_tongue: Vond het eigen schuld dikke bult xD Het is waarschijnlijk nog nep ook want die vent gaat het er op zn gemak uit staan graaien -.-’ Ik bedoel een normaal iemand zou krijsen van de pijn of van de schrik ofzo hihi

ik heb een ban gekregen omdat ik een link van dat man met een potje in zijn aars hierop zette dus ik zou maar snel de link verwijderen!

^ dat je dat kan

Dat is iets vunzigs dat hier niet op het forum hoeft te staan. Als je even googlet vind je genoeg antwoorden op de vraag wat het is.