2 friends

hoi allemaal !

ik heb 2 vrienden (zoals de titel al zegt)
een van hun is mijn vakantie vriendje waar ik vorige vakantie ook al mee ging en de andere is mijn best vriend.
nu heeft mijn beste vriend gevraagd of ik sex met hem wil,maar ik heb daar direct met nee op geantwoord omdat ik bijna mijn vakantie vriendje weer zie.
tegelijk heeft ook mijn vakantie vriendje hetzelfde gevraagd, met hem zie ik het wel wat meer zitten…
heeft iemand tips hoe ik mijn beste vriend het beste kan vertellen dat ik het niet wil ?

xxx

‘Ik heb een vriend, dus hoe haal je het in je hoofd om het aan mij te vragen.’

hij blijft steeds door zeuren en hij maakt gebruik van dingen die ik zeg.
zoals als ik oke zegt zegt hij oh fijn je vind het dus goed…

Laat hem dan lekker? Als hij dat denkt, oké dan.

yes het is gelukt hij is gestopt met zeuren en heeft zich erbij neergelegd :bowing_man:

Ben ik de enige die het een beetje raar vindt als het op die manier gevraagd wordt? “Wil je seks met me?” :’)

Slotje dus.

Ik zou eerst maar eens heel goed nadenken of jij er klaar voor bent om seks te hebben.

Jaa, echt he, je zou maar het lef ervoor hebben! ;’)

Je moet je vooral niet gedwongen voelen, en als hij boos wordt als jij zegt dat je het niet wilt dan weet je ook gelijk genoeg…

omdat ie nu boos is gaat ie allemaal geheimen door vertellen… wat een goede vriend zeg.
ja hij heeft het over whatsapp gevraagd en als ik er op school over begin negeer ie me

Pfff fijn zeg… en kan je het er niet face to face met hem over hebben? dat is beter dan over whatsapp natuurlijk?!

Wat een beste vriend trouwens, als hij niet eens naar jouw eerste nee wil luisteren.

nu is opeens alles en grapje en wil die gewoon mijn beste vriend blijven.
ik vind het een beetje vreemd…

Opzich is het niet echt een grap als ik het zo lees… Bedoel seks is toch iets serieuzers lijkt mij? En weet je zeker dat hij geheimen heeft doorverteld?

Ik vind het verhaal sowieso vreemd. En niet een beetje.

hij heeft me zelfs een screenshot gestuurt dat ie tegen iemand zijn ‘‘marrit heeft een heel belangrijk geheim’’

Als je het aan mij vraagt is die beste vriend van je behoorlijk onzeker…

wat een trieste bedoeling, en dat alleen omdat jij geen seks met hem wilt… heb je er bij gezegd dat je het wel met iemand anders wilt of heb je dat nog niet eens gedaan?