2 de gaatje

hey iedereen,
ik heb een vraagje.
ik zou graag een tweede gaatje in mijn oor hebben.
Maar zou ik het laten schieten of laten piercen of gewoon niet doen?
Ik vind een tweede gaatje zelf heel mooi
x

Ik heb twee weken geleden een tweede gaatje laten prikken!
Ben er echt heel blij mee. Ik heb het bij Claire’s laten doen.

Als je niet in kraakbeen wil maar gewoon in je oorlel, dan kun je het laten schieten. In kraakbeen is de kans een stuk groter dat het mis gaat.

Hier schieten ze niet meer in het kraakbeen, het word alleen nog maar gepiercerd vanwege het grote risico…

Ooh dankje! x

Schieten is overal in het land verboden in je kraakbeen, maar wordt nog veel gedaan.

Ik vind zelf een 2e gaatje niet zo mooi, maar als jij t leuk vind lekker doen?

Ik ga het in mijn oorlel doen, want op site’s heb ik gelezen dat je het in je kraakbeen laat doen dat de kans groter is dat er iets misgaat.
dankje voor de informatie x

oke dankje x

ik heb sinds mijn 11e een 2e gaatje en ik vind hm mega leuk!

ik zeg doen!

oke, dankje x

Ik denk dat ik het ga doen, dankje wel iedereen x

als het niet door je kraakbeen is, moet je het gewoon laten schieten! ik heb er ook aardig wat hihi! ik hou ervan!

Ik heb ook 2de gaatje, heb dr geen spijt van ofzo… Niet dat ik er vaak een andere oorbel indoe, maar het ziet dr wel leuk uit.

ik heb mijn tweede gaatje al vanaf mijn 8e?
Ik weet nog wel dat iedereen het toen in groep 4 ook deed, ik vond en vind het nog steeds erg leuk!
Ik zeg ook doen! :slightly_smiling_face:

Als je de keuze hebt tussen je oorlel te laten piercen en te laten schieten, zou ik gaan voor piercen! Piercen geneest beter.

Misschien domme vraag, maar wat is het verschil dan tussen piercen en schieten? Bij schieten doen ze het met zo’n ‘pistooltje’ (daar vond ik het op lijken iig) dat weet ik wel, maar hoe doen ze het dan bij piercen?

gewoon als je hem naast je “eerste” gaatje laat zetten kan je hem gwoon schieten :slightly_smiling_face:

Mijn zusje had haar eerste gaatje op haar 2e, ik op mijn 9e. Ik was gewoon te bang voor dat ding. Goed, hier heb je natuurlijk niks aan, succes!

Gewoon laten schieten.