XXX
Thanks alvast x
Je moet hen aandacht niet opzoeken. Als je hen niet leuk vind moet je dat duidelijk zeggen en dan ook niet gaan afspreken
Dankjewel voor alle reacties *facepalm* , ik ga dit topic sluiten.
Dit is een heel kinderachtige reactie.
Graag gedaan hoor
Je kunt het topic zelf niet sluiten btw, daar heb je een mod voor nodig
Ik zeg meid geniet ervan! Lekker met ze allebei omgaan en kijken met wie je het het leukst hebt. Kan je vanzelf een keuze maken. Of niet. Je bent nog lekker jong en zit net in de burgklas! Je hoeft je nu echt nog niet te binden hoor:) Mijn advies: met allebei blijven omgaan
Tja, ik heb je topic eerder bekeken, maar ik reageerde niet omdat ik niet helemaal wist wat ik kon zeggen.
Je kan eerlijk tegen ze zijn door te zeggen dat je niks zoekt.
Je kan enige afstand bewaren. Je kan erop letten dat je geen flirterige indruk maakt bij hen.
Nu hoef je niet gelijk contact te verbreken, maar het is beter om open en eerlijk te zijn over hoe je je voelt, voordat ze straks een verkeerde indruk krijgen.
Het contact zou ik niet gelijk verbreken, maar ik zou er wel voor zorgen dat ze weten dat jij geen gevoelens hebt voor hen. Het is misschien moeilijk om te zeggen, maar wel het beste. Zij weten het dan ook, en hoe eerder ze het weten hoe beter!
Gewoon duidelijk zijn:
Ik vind geen van jullie “leuk-leuk”, maar ik wil wel vrienden blijven. Wat willen jullie?
Sorry voor die kinderachtige reactie van eerst, ik weet ook niet waarom ik dat deed…
Voor de rest: Dankjewel voor de tips! Ik ga ze zeker gebruiken!