2 boys leuk vinden..

haai,
Probleem,
Ik vind 2 jongens leuk, ik noem ze maar N en T

Verhaal met N:

Ik ging naar de bios met 2 vriendinnen maar 1 vriendin had een vriendje W. En de vriend van W. wilde ook mee, dat was dus N. tot de pauze hadden wen niks gegeten en gedronken. Na de pauze haalde we nacho, dat was best duur, dus deden ik en N over 1 bakje, (die nacho viel steeds om, over mn schoot (dag schone broek…) en hij pakte dat steeds, en 1x ging onze hand over elkaar heen :$.Toen we jit de bios waren, moesten we nog 15 minuten wachten, en mn vriendinnen hadden poprcorn, en daar gingen we mee schieten, want we verveelde ons… En N schoot de hele tijd op mij!1…

Verhaal met T:

Ik ken hem via school, op het plein was dat. Mijn vriendin zei dat ik enorm op hem leek, dat was ook wel zo:) Ik heb hem opgezocht op hyves, en heb zijn msn gelijk gevraagt, nu msnen we bijna elke dag, hij doet zoo lief(L) en op het plein makenw e bijna ook altijd een praatje…(L)

Maar ze zijn allebei zoo lief voor me.

Ik denk dat ze me ook allebei leuk vinden…
Tenminste een vriendin zij dat T. mij leuk vind.
En een andere vriendin zei weer dat N mij wel leuk vind.
Ze kennen elkaar niet

tipsss?:face_with_raised_eyebrow:?

Gisteren zijn T. dat hij iemand leuk vind, een ander?:face_with_raised_eyebrow:
en N. zie ik niet meer zo vaak:(

Hoezo denk je dan dat ze je allebei leuk vinden?

Misschien moet je eerst zeker weten dat ze je echt leuk vinden en dit daarna in een algemeen topic plaatsen (:

de een praat de hele tijd tegen me op msn en komt ook telkens op het plein naar me toe, en de ander gedroeg zich aardig en machpoo, en we zaten dicht bij elkaarm in de bios:4 (lang verhaal

gwn wachten tot je cker weet wie je wilt.

triootje

haha XD

ff serieus,
nog tips???

tips??

uppie voor mezelf

Ik had ook zoiets, maar dan waren het alletwee mn beste vrienden en als ik met de een verder zou gaan zou de ander gekwetst zijn… ook een beetje ingewikkeld dus.
Maar ik denk dat je maar gewoon moet afwachten hoe het loopt en ontdekken wie jij het leukst vind en wie jou ook leuk vind. (A)

ok thnx…

up

uppp

hahaha je moet je nie afvragen welke van de 2 jongens jou t leukst vind, je moet je afvragen welke jij t leukste vind!
welke vin je knapper of liever of gezelliger etc etc
Neem lekker de tijd om beide wat beter te leren kennen…