2 bh's over elkaar

“vriendin”

Sorrynotsorry, maar dit is weer echt zo’n typisch geval van nutteloos… Als zij het lekker vind, laat het dan? :’)

Ik had een vriendin op de middelbare school die altijd een sport-bh droeg óver haar gewone bh met gym. Lijkt me dat het niet de bedoeling is van zo’n ding, maar zij voelde zich hier fijner bij.

Als het er heel gek uit ziet of als mensen het er over hebben of zo, zou ik het subtiel aan haar vragen/vertellen. Zo hoef je niet je mening op te dringen, maar kun je misschien toch voorkomen dat je vriendin voor lul loopt.

Volgens mij vraagt ze het juist hier om haar vriendin er niet mee lastig te vallen? :’)

Ik draag vaak een BH en daarover een bandeau. Ik vind het comfortabeler zitten. Ik heb cup A en het probleem is dat een bh vaak omhoog schuift omdat mijn borsten niet zo groot zijn. De bandeau houd alles op z’n plek.

Ik heb dat wel eens met een sportbh erover gedaan, maar dat was voor het sporten en ik heb een periode dat die krengen echt super gevoelig zijn, maar in het dagelijks leven lijkt het me niet zo chill

Ik doe het alleen als ik een sportbh draag. Alleen een sportbh geeft niet genoeg steun bij mij, dus draag ik er een bh onder, zodat het wel genoeg steun geeft en alles op z’n plaats blijft zitten. Maar in het dagelijks leven zou ik het niet doen!

Je vriendin???

Je kunt beter als je ‘optisch’ grotere borsten wilt hebben een goede maximizer kopen of een stevigere bh kopen als je meer ondersteuning wil.

Waarom wordt er nou zo fel gereageerd met: ‘iedereen mag zelf bepalen wat ie doet!!!’? TS stelt toch gewoon een vraag? Het is toch niet dat ze d’r vriendin belachelijk maakt ofzo…

Ik vind één BH al een hel…

Lijkt me niet echt lekker zitten…
Ook al doe ik het wel altijd als ik ga sporten. Dan draag ik een normale bh met daaroverheen een sport bh, omdat een sport bh alleen niet altijd genoeg steun geeft.

Dat is inderdaad om je borsten te vergroten. Jenna Marbles (Dacht ik) heeft daar een heel filmpje rond gemaakt. 2 bh’s, 3 als je een die hard bent, de litsen achteraan vastspelden, paar sokken erin, bronzer op je borsten en gaan maar. Je hebt dan echt wel precies een paar maten groter maar het is een hel om te dragen volgens haar.

Inderdaad, wat is het probleem.

Ja dit. Serieus wtf, ze zegt toch niks verkeerds, ze stelt een normale vraag

:grinning_face_with_smiling_eyes: