2 bh's over elkaar

hey meiden,

ik heb een vraag aan jullie, een schoolvriendin van mij draagt altijd 2 bh’s over elkaar aan. Is dit normaal, en doen jullie dat ook? en waarom?

Wat? !

Nee, nooit. Waarom doet ze dat?

nooit dat is kapot lelijk

Nee, dat is niet normaal. Het is ook onnodig. Waarschijnlijk gebruikt ze het om haar borsten groter te laten lijken. Wat tegenwoordig heel makkelijk te doen is met een maximizer bh, maar goed. Kan me niet voorstellen dat twee bh’s over elkaar lekker kan zitten.

Waarom zou je dat precies doen?
Je draagt toch ook geen 2 broeken?

Ik heb geen idee, daarom vraag ik het aan jullie, maar ik vind het zo awkward om dat zo face to face te zeggen.

• tegen haar

Dafuq … waarom zou je dat doen ?:’)

Ik vind dit zo een raar topic, waarom zou je wat tegen die vriendin moeten zeggen. Als ze twee BH"s over elkaar wilt doen, laat haar gewoon. Jij hebt er toch geen last van.

Ik snap niet dat mensen zich altijd moeten bemoeien met anderen hun keuzes. Verder lijkt het me sterk dat jij weet dat ze dat iedere dag doet.

Nee dat is niet normaal.

@Denna , ik bedoel het niet gemeen of om haar belachelijk te maken hoor.

Zeg ik dan dat je het gemeen bedoelt of haar belachelijk wilt maken? Volgens mij niet.
Ik geef alleen aan dat ik het raar vind dat jij je met haar keuzes bemoeit terwijl ze jou daarmee niet lastig valt.
Je zegt dat je het awkward vind om tegen haar te zeggen, maar is het jou zaak om tegen haar te zeggen wat ze wel of niet moet aandoen?

Ik heb een schijt hekel aan sandalen met sokken, maar ik ga niemand met die combinatie vertellen dat ze dat niet moeten aandoen. Laat iedereen toch doen wat ze zelf willen zolang ze jou daar niet mee lastig vallen.

Ik heb het ook weleens gedaan, want mijn stiefmoeder zei dat ik te kleine borsten had - en mijn klasgenoten ook, dus vertelde ze me dat ik twee bh’s over elkaar moest doen. Het zit alleen echt niet lekker, en je blijft de hele dag van die strepen houden. Het was voor mij ook, één keer en niet weer.

Wat…

wow zoiets heb ik nog nooit gehoord. nu ben ik ook wel benieuwd wat haar echte reden is. als ze het doe om haar borsten te vergroten moet ze namelijk echt beter na gaan denken want dat werkt niet…

Lijkt m niet heel comfi zitten…

Bij mij op de middelbare school zat er ook een meisje die dat deed, omdat dat een beter push up effect gaf zei ze hahah

Misschien omdat ze dan groter lijken ofzo? Wel vreemd haha