2 banen voor circa 1 maand

Hee,

Ik werk nu bijna een jaar bij een winkel, alleen heb ik het daar niet naar mijn zin. Ik wil oa. Meer uren (krijg ik niet) en kassawerk (mag ik niet). Nu zag ik bij een andere winkel in 2 vestigingen in de buurt een vacature voor kassamedewerkster met meer uren. Nu wilde ik daar solliciteren, en als ik aangenomen word, wil ik stoppen met mijn huidige werk, met opzegtermijn van een maand. Alleen nu weet ik dus niet of ik verplicht ben mijn huidige werkgever op de hoogte te stellen voordat ik aangenomen word (bij ontslag ga ik het wel melden) en of het gevolgen heeft met de belastingdienst etc. Iemand die ervaring heeft?

Ik zou het niet zeggen dat je een nieuwe baan hebt, pas bij je ontslag. Alleen moet je wel even informeren hoe dat zit met je loonheffing en zo (dit vraag ik me zelf nu ook af want ik heb nu ook twee banen, en op mn nieuwe baan ga ik meer verdienen). Neem iig pas ontslag als alles goed geregeld is op je nieuwe werk!

Wanneer je 2 banen hebt moet je bij de baan waar je het meeste verdient je loonheffingskorting uit zetten.

ik las dit als 2 bananen :’)