2,5 jaar jonger..

Hey meiden,
Ik zou eerst mezelf even voorstellen: Ik ben Lianne 17 jaar oud.
Ik heb 3 jaar geleden een meisje (13) en een jongen (14) leren kennen, broertje en zusje zijn het. Ik kan er goed met hun opschieten en ik ga vaak met het meisje wat leuks doen.
Met de jongen kan ik ook erg goed mee opschieten, ik heb een hele tijd met hem samen gewerkt. Altijd als ik bij hun thuis kom vind hij het leuk, ook appen we bijna elke dag met elkaar. De ouders hebben al vaker gezegd dat hij mij leuk vind, ja dat was akward om zo te horen. Ik ben al 3 jaar lang aan het nadenken, ik vind hem ook leuk! Ik zit er alleen mee dat hij jonger (maar gelukkig wel groter;p) dan mij is.
Vooral de moeder zegt vaak tegen mij dat ik me niet zoveel van hem aan moet trekken, omdat ze niet in de gaten heeft dat ik hem leuk vind.
Ik ben vaker met iemand bezig geweest enz, maar dit voelt echt anders.
Volgens mij weten we allebij niet zo goed wat we ermee aan moeten, omdat het anders voelt dan normaal. Ik voel me ook echt ‘in love’ :flushed:
Maar wat moet ik nu doen?
Zal ik gewoon met hem verder gaan en kijken of het echt wat word.
Maar aangezien de leeftijd zit ik erg te twijfelen…

ps. meerdere mensen hebben gezegd (tegen mijn zus :cold_sweat:) dat ze ons een goed stelletje vinden

Gewoon er voor gaan. Zo groot is het verschil niet.

Als je het echt graag zou willen moet je er gewoon voor gaan! (Of je wacht nog een poosje, als hij wat ouder is lijkt het verschil een stuk minder. Als je dat geduld hebt tenminste.)

Succes ermee!

2,5 jaar is prima te overbruggen

Just do it!

Als ik jou zo hoor praten, dan ben je goed in love. Dus als ik jou was, zou ik het gewoon proberen! Tenzij hij zich echt heel erg veel jonger gedraagt… maar volgens mij is dat niet het geval. succes!

Bedankt iedereen, jullie geven me vertrouwen dat ik het gewoon moet doen :kissing:

Het zou jammer zijn om een prachtige relatie te laten liggen puur omdat je bang bent voor het leeftijdsverschil. :slightly_smiling_face:
Als het klikt, klikt het.

Gewoon voor gaan. Als je hem echt leuk vind moet je het gewoon doen. Later maakt het toch niks meer uit.

Als het goed voelt, moet je er denk ik gewoon voor gaan! Wat maakt die 2 jaar nou uit, ik ken mensen (waarvan sommige getrouwd zijn en/of kinderen hebben) die heel wat jaren meer met elkaar schelen dan dat, en dat gaat ook prima.
Tenzij hij zich heel veel jonger gedraagt dan jij, zou dat niet uit moeten maken, lijkt mij :slightly_smiling_face:

Leeftijd zegt niets! Als jij het wilt moet je ervoor gaan!!

Tof om te horen, jullie hebben helemaal gelijk… als we bij elkaar passen moet het gewoon goed gaan! Thanks jullie geven me echt meer vertrouwen! Xx

Gewoon doen! Als het goed voelt en jullie je tot elkaar aangetrokken voelen op een verliefde manier, dan waarom niet? Succes alvast en hopelijk bloeit er iets moois op tussen jullie! :slightly_smiling_face: