1x pil vergeten, nu al 2 weken ongesteld

Hallo meiden,

Ik zit met een probleempje…
2weken geleden ben ik 1x mijn pil vergeten…(van mijn 2e strip)
daarna werd ik gelijk ongesteld en dat is nu nog steeds niet over!
Het is wel iets minder… maar het stopt niet!

Heeft misschien iemand van jullie ervaring hiermee ?
Ik maak me best wel veel zorgen erover maar durf niet zo snel de dokter te bellen :frowning_face:

Liefs!

In mijn bijsluiter staat na 7 dagen stop gewoon weer beginnen ook al is het nog niet helemaal over.

Zou je geen zwaardere pil vragen dan?
En ja gewoon na 7 dagen weer verder slikken

Ik heb de pil gewoon doorgeslikt daarna… is dat erg?

lol, khad ook paar dagen geleden pil vergeten, toen werdt ik ook voor de 2e x in deze maand ongesteld xD

hoelang ben je al aan de pil?? Als dit pas is is je pil miss niet zwaar genoeg.

had ik ook, maar ik had dus uiteindelijk bleek een te lichte pil. ga naar je huisarts, dan krijg je een zwaardere mee!

ik ben nu 2 maanden aan de pil… ah ik denk dat ik dan morgen toch maar even ga bellen :open_mouth:

Heb je hem gelijk doorgeslikt? Meestal moet je 4 maanden wachten met doorslikken zodat je lichaam eraan kan wennen. En gewoon na 7 dagen weer je pil innemen ondanks dat je nog ongesteld bent. Heb ik ook, ik heb altijd een week daarna nog steeds ‘oud’ bloed. :slightly_smiling_face:

Denk dat je na zo kort beter nog niet door kan slikken inderdaad.
Ik heb ook een keer 4 weken gebloed, ik was wel langer dan een jaar aan de pil maargoed :3 Na de stopweek een nieuwe pilstrip nemen en dan is het goed waarschijnlijk.

ik heb mijn pil in de eerste 3 maanden ook gewoon gelijk doorgeslikt… ben nu bijna een half jaar aan de pil en na 3 maanden een stopweek gehad… ik had nergens last van.

Algemene piltopic.