1x per maand raar zien en hoofdpijn?

hoihoi

ik heb meestal 1 keer per maand
dat ik dan zegmaar in eenkeer na niks raars gedaan te hebben
heel raar ga zien dan zie iik rachts bovenin blokjes
met regenboogkleurtjes en dan zie ik daardoor heel vaag dingen.
en ik voel dan hele erge druk op mijn ogen. daardoor krijg ik hoofdpijn
en van mijn hoofdpijn word ik misselijk en 1 of 2 asperines helpt niet.

weett iemand mischien wat het is ?

misschien heb je migrane. zou maar eens langs de dokter gaan als ik jou was. want klinkt niet echt goed. en iedereen kan wel dingen op gaan noemen maar denk dat dokter toch wat slimmer is hea

dat is waar maar migrane lijkt me tog dat dat niet 1 keer per maand
is :blush:

nee daarom raad ik ook dokter aan

oke!

de huisarts weet vast wat je hebt.
wij zijn geen huisartsen…

ok

heeft het niet misschien te maken met je menstruatie? ik gok ook maar wat…

Dokterrrrr.

kan van alles zijn, hoge bloeddruk, suikerziekte, migraine,gewoon vreemde ogen XD, last van je menstruatie, dokter dus!

probeer 50 aspirines
:slightly_smiling_face:

woow ik dacht dat ik de enige was die dat had!
ik heb dat soms ook, net of ik iets wazigs boven mijn oog zie en het word dan steeds erger en dan krijg ik zo’n hoooofdpijn niet normaal. duurt meestal wel halfuurtje of uur :face_with_raised_eyebrow:

probeer je haar nou te vermoorden xD?

Ja, dit is 100% migraine. Sommige mensen hebben het elke dag, 2 dagen per week, of 1 keer per maand. Verschilt.
Ik heb hetzelfde. Maar medicijnen kun je pas krijgen wanneer je boven de 16 bent (ik weet niet of jij dat bent?) i.v.m verslaving/ te sterke stoffen.
Je moet een paracetomol nemen, en een uurtje (of meer, depends) in het pikdonker liggen, en ook in pure stilte. Dus absoluut geen televisie en licht. Dan gaat het wel over.

Meer valt er niets aan te doen - citroengeur helpt ook wel een beetje.

dat heb ik ook ongeveer 1x per maand. maar dan zie ik geen regenboogkleuren. dan heb ik een hele grote vlek voor mijn ogen waar ik alleen maar wazig mee zie. als het wegtrekt heb ik de hele dag hoofdpijn

Ik weet zeker dat het migraine is. Dat kan je ook vaker per maand hebben, soms ook een keer per week ofzo. Handig is om even langs de dokter te gaan iig, succes!

migraine, heb er ook last van, zo’n 2 x per maand.

ik ben ook super duizelig dan, jij?

ja ik ook :Z en allemaal zwarte vlekken alsof je net te snel uit je bed
stapt ofzo maar dan contstand

heb ik ook.
als ik bijv zit en dan te snel opsta.
en had ook hoofdpijn.
je moet gewoon rustig opstaan,niet te snel.ik was ook naar de dokter gegaan en hij zij dat het met mijn evenwichtsoorgaan te maken had.
gewoon goed eten en drinken en niet te snel opstaan dus.

hadk ook al eens , bij mij lag het aan lage bloeddruk door vitaminetekort. moet je naar de dokter :wink: