1ste keer

ik ga binnenkort afspreken met een jongen die ik heel erg leuk vind maar we hebben niks hij wilt sex en ik ook alleen ik heb het nog nooit gedaan hoe moet het en doet het pijn?

Je bent er duidelijk nog niet aan toe.

Dus jij plant op voorhand al om seks te gaan hebben?

Het doet verschrikkelijk veel pijn als je je eerste keer niet met een liefdevol iemand deelt.
Joe

Hoe moet het: ehrm… tsja… dat weet je zelf toch wel een beetje? Het gebeurt gewoon, je moet er niet te veel mee bezig zijn, het gaat gewoon vanzelf dan. :wink:
Het kán inderdaad pijn doen de eerste (paar) keren, maar daarna gaat het wel over.

ben ik wel maar weet gwn niet hoe het moet

Dus je bent er niet aan toe, lastig is het niet. Lijkt me sterk dat je niet weet hoe je seks moet hebben.

je bent er niet aan toe idd, je hebt niks met die jongen, wil je niet liever een leuke jongen waarvan je een beetje zekerheid hebt, die op zn minst je vriendje is? en dat ‘hij wil seks’ klinkt niet heel goed zegmaar. Ook al wil jij het ook.

Ik geef je een tip: Doe het niet met gewoon zomaar iemand omdat je er aan toe bent. Het is een fout die weinig meiden niet erg vinden. Je kan het veel beter doen met een jongen die je echt leuk vind, want de eerste keer doet bij de meeste meiden pijn! En dan wil je niet dat er dan een jongen boven je ligt die alleen aan zichzelf denkt en zijn mind-set heeft staan op ‘NEUKEN’. De eerste keer bak je er ook meestal helemaal niks van. Het is een feit. Het is ook niet even uit te leggen hoe je het moet doen. Het is iets wat je leert naar mate je het vaker doet.

Doe het alleen als je zeker weet dat je het met hem wilt doen, en alsjeblieft niet alleen omdat je denkt omdat je seks wilt hebben.

Weet hij overigens dat je maagd bent?

ff hij is de jongen waar ik echt al 7 jaar mee omga hij weet alles over mij en ik alles over hem en ik vertrouw hem

Ik zal het niet doen! ten eerste het doet meestal pijn, wat iedereen al zegt
en ten tweede, je kan later ook worden uitgemaakt als Hoer, die naam heb je heel erg snel :wink:
seks kan je niet uitleggen hoe dat moet dat moet je eigelijk gewoon doen, je leert het vanzelf, iedereen heeft een eigen manier om seks te hebben

Dat geloof ik wel, maar seks plan je niet. Dat gebeurd gewoon.

Ik heb ook een vriend waar ik al een paar jaar lang mee omga, waar ik alles van weet, hij alles van mij, en ik vertrouw hem ook. Maar betekent dat dan dat ik me maar door hem moet laten ontmaagden?

Maargoed, dat moet je verder zelf weten.

Dus… :’)

ik vind het een beetje raar…

Idd @evieefjuh --´ En de ts is bitcherig.

achjoh kan geen kwaad af en toe een goede beurt

Meep.

Hoe oud ben je?

ik ben 15