1ste date

Nja, ik zie over een paar dagen een best leuke jongen. Nou is het geval dat hij mij uitdaagde hem te zoenen. Opzich vindt ik dat niet zo’n heel groot probleem denk ik. Want ik zoen zelden iemand, en ik vindt hem nogal leuk! Nu was mijn vraag vinden jullie het kunnen om te zoenen (tong) op een eerste date?

Of indien, wat vindt jij allemaal kunnen op een 1ste date?

Nee wachten op het juiste moment voor 3e date.

Ik vind van wel. als jullie je er allebei goed bij voelen. Waarom zou je het dan laten?

GRRR KUTWOORD AAN HET BEGIN VAN EEN ZIN.

En nee, ik vind zoenen tongen niet ZOMAAR IETS (wat veel mensen wel zo vinden en wat ik echt grrr vind). Je moet dat gewoon doen wanneer je echt een relatie hebt, dan heb je gewoon zo van; IK HEB GETONGT MET MIJN VRIEND! en niet;ow we hebben getongt, maar ik wil met hem … maar hij smst niet meer ofso. Kan altijd gebeuren weetje.

Ik vind dat niet kunnen als je elkaar nooit in het echt hebt gezien en elkaar dus alleen maar via msn kent of iets dergelijks…
Maar, als je elkaar al kent/gezien hebt op school of iets en je gaat dan op 1ste date, dan vind ik het nog wel kunnen.

Heb em al een keertje gezien. =]

Zoals ik al zei, ik zoen zelden, dus tis niet dat ik het zomaar gewoon iets vindt. Ik zoen meestal ook alleen in relaties, alleen hij is zoo leuk, dat ik het dus echt even niet meer weet. x’]

Ik vind het wel kunnen hoor! Maar het ligt wel aan de situatie;)

Oh ik vind het wel kunnen hoor. Meestal zoen ik op de 2e of 3e date. Niet dat ik nou zoveel achter de rug heb, haha, maar dat is denk ik standaard. Maar als je een goede klik hebt met die kerel, waarom zou je het dan laten?

Ik vind het ook gewoon kunnen hoor! Bij mij was het juist dat ik eerst met hem had gezoend en dat we daarna pas wat gingen afspreken.

Ligt aan de situatie. Tot vandaag zou ik 100% overtuigd zeggen dat ik dat nooit zou doen, dat je echt met elkaar moet hebben voordat je zoiets doet.
Maar soms is het moment er gewoon en gebeurt het gewoon. Het ligt aan de situatie.
Ik zeg niet dat je dat met iedereen moet doen. De mijne woont aan de andere kant van NL, ik ken hem wel en vandaag was hij toevallig hier. En toen gebeurde het. Dan vind ik het wel kunnen.

Ah okay, ik denk dat ik het wel bekijk als ie er is, komt denk ik wel goed. (:

Ik zoen meestal op een eerste date (:
als je iemand leuk vind, dan kan het toch gewoon?

Ik vind eerlijk gezegd zoenen ook niet zo’n ‘big deal’. Kom op, je bent nog jong! (:

Ik vind als het goed klikt en je wilt het allebei waarom ook niet dan? haha:)

+1

@ Raggamuffin : Dankje. :slightly_smiling_face: