1st date ever.....help me!

haha
oke titel zegt eigenlijk al genoeg: maar ik heb vorige week dus tijdens een soort double blind date een jongen ontmoet. Was heel leuk enzo. nu hebben we vrijdag afgesproken. En hij komt bij mij film kijken… ouders zijn er in het begin nog ff maar gaan dan weg :wink: …waar moet ik in godsnaam over beginnen? ik ben zoon stille muis als ik mensen pas net ken, terwijl als ik iemand wat beter ken juist weet waar ik over moet kletsen en niet meer stop… maar vorige week hebben we ook echt veel zitten kletsen, alleen ja… nu zijn we met zn tweeen en ik weet niet hoe me te gedragen als hij binnenkomt zeg maar, als mn ouders het eerste half uur/drie kwartier er nog zijn… moet ik dan naar boven gaan ofzo? wat moet ik tegen hem zeggen? zullen we maar naar boven gaan ofzo? ik weet t niet. ik ben hier zo onervaren in:P en hij is echt leuk:D maar… ik weet ook niet hoe ik me moet gedragen als van die mensen gaan zoenen in de film:P
hahah

omg

probeer zo relaxed mogelijk te doen.
Ik heb hetzelfde als jou maar voel me gewoon thuis van wat fijner, en praat ik makkelijker.
Vooral niet te druk over maken.
Als je ouders er zijn zou ik bij je ouders blijven zitten, zo voorkom je ongemakkelijke stiltes. Maar je kan juist ook goed naar boven gaan om juist wel goed te praten :grinning:
En tijdens de film hoef je niet zoveel te praten hoor!
Ik zou bij de zoenscenes gewoon blijven kijken, Wil je hem zoenen? maar durf je niet? kijk gewoon steeds even zijn kant op. Misschien begint hij…

Succes!

hahah oke bedankt:P
ben zenuwachtig joh
pff

Haha ik ben ook wel eens zo zenuwachtig geweest voor een date dat ik halverwege echt de neiging had om om te draaien en terug naar huis te gaan xD.
Niet doen, valt altijd mee.

Wat ik zou doen, je laat hem binnen [vrolijk begroeten… De ene jongen geeft wel een kus, de andere niet. Laat hem initiatief nemen.] en stelt hem voor aan je ouders blablabla. Je geeft ‘m wat te drinken, kijkt wat tv samen en praat wat totdat je ouders wegzijn [ouders willen vast wat van hem weten of praten met hem ofzo - zo niet, dan praat jij gewoon even met hem over hoe z’n dag was, blabla].
Dan zet je de film op en kruip je een beetje meer tegen hem aan, als je dat graag wilt. Als ze gaan zoenen zou ik gewoon blijven kijken… Ik vind het altijd zo’n bummer om dan ook maar te gaan zoenen :’).
Enne, gewoon relaxed blijven. Niet gaan nadenken over dingen die je zou kunnen gaan zeggen, dat komt gemaakt over. Als de klik er echt is dan vind je samen vanzelf wel wat om over te praten.

Geniet ervan zou ik zeggen :grinning:

hahah bij mijn 1e date (met mn huidige vriend:D) was ik ook echt van oh god wat moet ik doen
maar al mn zenuwen waren echt voor niets, alles ging soepel en vanzelf
als het klikt komen er echt geen ongemakkelijke stiltes :grinning:

[i]Als je ouders weg zijn dan zou ik pas zeggen om naar boven te gaan =P

Maar daarvoor… hij kan bijvoorbeeld een praatje maken met je ouders enzo
ff wat drinken. op de bank hangen tv kijken ofzo tot je ouders weg zijn.[/i]

wahaha
oke bedankt
ik ben dus niet enigste met zulke zenuwen:P maar… vriendin van mij vertelde dat hij een lange tijd met een ander meisje heeft gehad(is al wel lang uit hoor) maar hij heeft dus hier veel meer ervaring mee dan ik… is dit juist fijn, niet fijn? Ik ben stik nerveus:P maarja… ik moet wel idd mezelf zijn en gewoon kletsen, of niet XD als ik niets weet ofzo.
hihi

Het is zeker fijn dat hij ervaring heeft! En wees niet bang voor je zenuwen het is hartstikke normaal, misschien heeft hij het ook wel. Je weet maar nooit :slightly_smiling_face:

Mijn 1st date paar dagen terug ging zo ; [mijn ouders gingen een uur later naar een feestje&de jongen kende ik al wel een tijdje, maar toen hadden we nog niet ‘iets’]

Hij kwam bij mij, ik liet hem binnen (logisch haha)& toen gaf hij mij een zoen op mn wang, bood hem een drankje aan. We gingen eventjes bij mijn ouders zitten, ze vroegen een aantal dingen aan hem enzo (van die standaard vragen). Daar moet je vooral niet raar over gaan doen, want dan kom je gelijk een beetje apart over denk ik. Toen gingen mijn ouders weg & pakte ik een aantal dingen om te eten, chips enzo…
Nouja film aanzetten, kijken, beetje praten… toen pakte hij mijn hand :slightly_smiling_face:
en toen was film afgelopen, gingen we naar mijn kamer,
weer beetje praten enzo…
en toen vroeg hij heel erg superschattig aan mij;
“uhm… ik vind jou eigenlijk best wel heel erg leuk, mag ik je een kusje geven?”
Echt met van die lieve rode wangetjes! Naja en toen hebben we gezoend enzo,
maar toen moest hij weg voor voetbaltraining,
maar we hebben wel haha!

Dus als je gewoon relaxt doet, dan moet het goed gaan hoor!

whihih
nou bij mij is het dus idd ongeveer hetzelfde gegaan:
hij kwam dus binnen en superzenuwachtig(zag ik) en toen gingen we effe binnen zitten en vroegen mijn ouders idd ook wat dingen…zaten we wat te kletsen en te drinken. Toen gingen mn ouders naar mensen toe. Wij film uitgezocht en wat drinken… en nou uiteindelijk helft van de film niet gezien omdat we te veel kletste:P en toen nog veel meer gekletst, tv gekeken etc. Kwamen mijn ouders om half 2(snachts hew) thuis, wij nog steeds beneden tv kijken. Zij gingen naar bed, dus wij bleven nog beneden. Hij pakte heel voorzichtig mn hand, en toen zei ik zo: aaw ik ben moe en ik zakte zoon beetje in, en toen deed ie zn arm om me heen en voordat ik het wist zaten we te zoenen en te knuffelen etc:P
toen uur later is ie weggegaan en zei ie dat we wel weer wat moesten afspreken:P maar ik ben zoon stuk ongeduld. Ik wil NU weten wat hij verder wil. Het klikte iig heel goed:P maar… hij heeft me nog niet gsmd:P terwijl de date vrijdagnacht was… maarja ik maak me nogal snel druk om dat soort dingen. En ik kan niet meer stoppen met denken aan m. zo stom. Ik zit er de hele dag mee in mn maag, het liefste ga ik nu naar school, dan hoef ik er niet 24/7 mee bezig te zijn. Maar omdat we nog niets hebben ofzo maalt het de hele tijd door mn hoofd die onzekerheid en hoe leuk het was en hoe leuk hij is(L)
hihih

dat hij nog niets terug gestuurd heeft kan wezen omdat het dan zo naja uhm ‘wanhopig’ lijkt weet je wel.
De meeste mensen na een date zeggen ook op de derde dag pas contact opnemen, dan lijkt het wat minder wanhopig
je kunt nu dus afwachten, ja of een smsje sturen van ik vond het vrijdag wel gezellig bla bla bla(miss wacht hij ook wel op jou heyo)

ja oke, dat is ook wel zo:P
maar ik had hem gisteren gestuurd: lukt het met leren, ik vond het trouwens echt leuk gisteren :grinning: xxx
en toen kreeg ik: ja ik ben gelukkig klaar, nu op een verjaardag haha. Veel plezier alvast vanavond:P x
toen heb ik hem ook nog veel plezier gewenst.
maar…tsja… wanneer is een goede dag om weer te beginnen over een volgende date? gewoon een keer op msn, of sms? Ik denk dat ik dinsdag wel iets stuur ofzo:P, anders morgen;)