1maand kadootje gekregen...

Okee ikzelf vind het absoluut niet nodig als stelletjes zegmaar elke maanden kadootjes gaan geven he. Nu heb ik een vriendje, en gister hadden we een maand (officieel, eigenlijk loop ik sinds april al goed met hem…)
Maar iig. Ik had niks gekocht, vond het beetje onzinnig zeg maar.
Hij heeft gister mij een kettinkje gekocht, je weet wel, zon hartje met zijn naam erop. Vond het echt super lief!

Zouden jullie nu alsnog iets halen of niet? Aan de ene kant voel ik me lullig dat ik niks heb en hij wel, maar ik vind het beetje onzinnig eigenlijk …

Stuur hem gewoon onverwachts een lief kaartje.
Het hoeft niet duur te zijn, het gaat om het idee.

Zorg dat je voor volgende maand wat klaar hebt liggen… en wees extra lief voor hem ^^

heeeeee ik had ook een maand gistere :astonished:
ik had ook niets voor hem, vind het ook wat stom om voor iedere maand iets te kopen…
hij had een muffin met een kaarsje erop voor me, was echt vetlief :smiling_face_with_three_hearts:
maar dat is idd niet hetzelfde als een kettinkje enzo, da’s toch echt al een beetje duur enzo… ik zou me ook wel wat ‘schuldig’ voelen in jouw plaats, ik voelde me gisteren al een beetje schuldig dat ik niets had, van een muffin :stuck_out_tongue: maar gewoon voor volgende maand er vroeg bij zijn,
het gaat idd om het idee, niet te duur dus :wink:

ik zou nu niet iets nageven zeg maar want dat komt ook zo over van jij geeft me iets dus ik jou dan ook maar, wacht gewoon paar weekjes en neem hem dan mee uiteten, of naar de biosscoop ofzo, of geef hem een leuk cadeautje zomaar omdat hij zo lief is ofzoiets dergelijks… je kan hem ook wat geven als jullie 2 maanden hebben dan

nee niet iets nu nog geven ;$
maar geef hem dan wat extra speciaals op een dag waar hij het niet verwacht.
&zeg wat je denkt over ‘cadeautjes met zoveel maand’
anders blijf je iedere maand bezig

Idd, niets meer achteraf kopen, of het op een onverwacht moment geven :slightly_smiling_face: Maar een lief, onverwachts kaartje is denk ik toch wel erg leuk! :slightly_smiling_face: (Ik had mijn vriend onverwachts een kaartje gestuurd, kreeg een lief smsje terug. Ik verwachtte geen kaartje terug, maar een kleine week later lag er ook iets in mijn brievenbus. ZO LIEF!! Een kaartje verrast je :stuck_out_tongue:) :slightly_smiling_face: Nouja succes ermee :grinning:

Ahh wat lief!

Ontopic: inderdaad, niets meer achteraf geven maar de volgende keer zelf met iets komen!

geef hem iets bij 1,5 maand, als hij het niet verwacht!

In ieder geval niet nu nog geven want dan is het meer het idee van ‘oh ja ik moest ook nog iets voor jou kopen dus dan geef ik het nu maar snel.’

Ik zou wachten tot volgende maand of de maand er na en dan iets heeel liefs doen. Het hoeft niets duurs te zijn. Je kan bijvoorbeeld ook tegen hem zeggen dat hij rond een bepaalde tijd ergens moet zijn en dan sta jij daar op die plekofzo met een hartje gemaakt van theelichtjes.

dat van die theelichtjes heeft mijn vriend gedaan toen we 1jaar samen waren
morgen is het trouwens 2 jaar :grin:

dankjullie wel! :grin:
Had al besloten niks meer te geven, vond het zelf ook zo stom staan, zo van oeps vergeten, ben te laat maarja. Heb besloten om tot volgende maand te wachten en dan gewoon wat te doen voor hem, wat dat moet ik nog maar bedenken haha

Ik vind het een beetje eng om het iedere maand te vieren. Gelukkig doen wij dat ook niet…

Maar ik zou gewoon onverwacht iets leuks doen. Een kaartje, of samen iets leuks doen, of iets romantisch doen ofzo.

geef hem nu iets lief
en spreek dan af dat jullie alleen kadotjes kopen om het halfjaar ofzo.