1e x gezoend

ik ben al een tijdje 15, maar een tijdje terug heb ik pas voor het eerst gezoend op een feest. voor mn gevoel ging het verschrikkelijk, ik had mijn ogen open en het was gewoon helemaal niet fijn ofzo.
nu heb ik bijna wat met een jongen en ik weet dat het zoenen er binnenkort aan gaat komen, maar ik durf nu niet omdat ik bang ben dat het mis gaat, wat kan ik doen ? :blush:

gewoon zoenen? de volgende keer zal t beter gaan

Gewoon doen. Het gaat vanzelf vast wel beter.

Oefening baart kunst.

maar straks kan ik het echt niet, dan schaam ik me dood…

Als hij daardoor op je afknapt, is hij niet echt zo leuk als je denkt. Als het een goede jongen is zal hij jou tips geven waardoor het beter gaat! En ik zou me sowieso geen zorgen maken als ik jou was :wink:

^
maar dan moet ik op tips vragen ofzo, dan schaam ik me echt dood :blush:

Mijn eerste keer was ook echt belabberd, mijn tweede keer ging vanzelf helemaal perfect :slightly_smiling_face: En ik maakte me helemaal geen zorgen of deed extra m’n best ofzo, dus gewoon ‘go with the flow’.

^
okee, dankjewel !

Is altijd de eerste keer.
Je denkt constant: “What tha fack, ik sta hier te zoenen!”
En het komt vanzelf als je met een vast iemand zoent, aanstormend vriendje of vast vriendje.
Gewoon doen wat je denkt dat goed is.

Is er niet een algemeen zoen topic ofzoiets?

Serieus, hoe blind kun je zijn (niet perse op jou gericht)
Maar hij staat vrij duidelijk op de Liefde & Boys pagina

en je kan ook tegen hem zeggen ik heb nog nooit gezoend

en vraag hem anders hoevaak heb jij gezoend achter ene andere vraag aan
dan kan jij zeggen ik maar 1 keer dan hoef je je niet meer schamen als het niet gleijk goed gaat

Eh? Ik zag dit topic op de startpagina en ik had geen zin om te zoeken voor de ts. Maar inderdaad, hij staat dus bovenaan.

gaat allemaal vanzelf :wink:

Leer je zo als hij de leiding neemt. ;'D

nee nee ik bedoelde het ook niet naar jou toe! ik had het ook meer op de TS gericht, en dat jij dus gelijk had en dat ze daar moest kijken

^Sorry, ik begreep je verkeerd. (: