1e keer seks

Goedenavond dames,

Ik zit met een probleem.
Naja probleem, ik zit hier heel erg mee.

Het is zeg maar zo even kort samen gevat,
Er was een jongen op Instagram, ik volgde hem etc. maar had geen contact met hem of wat dan ook.
Tot dat ik na de zomervakantie naar een nieuwe school ging, en daar hem zag lopen.
Ik vond het grappig, dat ik iemand tegen kwam van Instagram waarvan ik dacht dat hij in verwegistan woonde maar dat niet bleek te zijn.

Ik poste op Insta bericht met: voeg me toe op snap ***
Dus toen wilde hij me toevoegen. Fijn ik zocht er niks achter.
Op een of andere manier zijn wij aan de praat gekomen, en hebben we nummers uitgewisseld.
Hij appte me, en vanaf het begin deed hij al echt heel lief etc.
Maar op school, hij zei niks. Tot op een dag hij me groette en vroeg hoe het me me ging etc.
Op dat moment was ik zomaar zo verlegen, ik had nog al een uitstraling van ik ben zelfverzekerd dit en dat. Maar hij maakte me echt stil en zomaar verlegen.
2 weken hadden we geappt en had niks meer van hem gehoord.

Toen later op school begon ik met een meisje op te trekken, die hem kon.
En zij regelde dat we weer aan de praat raakten, want ik vond hem echt heel leuk alleen vond 't stom om gesprek etc te beginnen.

Eerlijk, ik was een heel net en beschaaft meisje tot dat ik met dat meisje omging die nu me beste vriendin is geworden. Ze heeft me in laten zien dat je alles eens moet proberen etc.
Ik ging een keer een jonko met haar roken, was echt gezellig en snapte dat naar die jongen.
En zo raakte ik weer met die jongen aan de praat, hij vroeg of ik vaker jonko deed en dat hij wel eens samen met me wilde gaan blowen.

Ik werd steeds meer gek op hem, 1 omdat hij echt een foute jongen was maar tegen mij heel lief, en 2 omdat hij echt heel knap is en een mooi tintje heeft. En tja, ik val niet op tatta’s

Ik heb nog nooit seks gehad, en J (me beste vriendin) zei ook tegen me: ‘‘Ja, de tijd dringt straks ben je 20 en heb je het nog steeds niet gedaan, we moeten er van af.’’

Die jongen die ik spreek, wil dus eens afspreken. Gezellig jonko doen, wat drinken etc.
Maar elke keer als ik weer met hem app, komen we weer bij het onderwerp: seks.
Nu weet ik dat hij seks met me wilt, en ene kant zou ik het ook wel willen want ik vind hem echt zo leuk en wil er van af maar aan de andere kant voel ik me echt een slet omdat ik niks met hem heb.
Maar ik denk dat als ik met hem afspreek, gewoon normaal. Hij het met me wilt doen, maar ik eigenlijk niet en dat hij me inpraat dat het wel kan enzo, elke keer als ik hem spreek hij heeft me gewoon in 'n macht.

Ik heb me nog nooit druk gemaakt om dit, maar nu J me echt duidelijk gemaakt heb dat de tijd dringt wil ik er best graag vanaf. Ook nu er allemaal belachelijke programma’s komen met allemaal maagden die het nog nooit gedaan hebben.

Nu vroeg ik me af, vinden jullie het normaal als je voor het eerst met iemand naar bed gaat waar je wel gevoelens voor hebt maar geen relatie mee hebt?

Sorry voor dit verwarrend verhaal.
Laten we het gezellig houden, dus aardig reageren mag wel.
Alvast bedankt voor 't lezen!

Liefst.

Je moet het doen als je je er goed bij voelt, maar het zegt al wat dat je je er naar vraagt. Het is jouw eerste keer en gaat niemand een bal aan hoe dat gebeurd is.

Mijn persoonlijke mening is echter dat het geen reet uitmaakt dat je 20 bent en dat je gewoon moet wachten tot er een goede jongen voorbij komt waarmee je verder wilt. Anders denk ik dat je er spijt van gaat krijgen. En 20 is echt niet oud hoor, je bent echt niet de enige die op die leeftijd nog maagd is. Als ik mijn vriend niet had leren kennen was ik nu waarschijnlijk nog maagd (21 jaar)

Sorry hoor maar ik vind de vraag of je seks moet hebben het laatste waar je je druk over moet maken. Vind het veel merkwaardiger dat je ‘vriendin’ je probeert over te halen seks te hebben omdat je straks anders maagd blijft. En daarnaast snap ik niet dat je seks wilt hebben met een jongen die als je geen seks wilt toch waarschijnlijk op je in gaat praten. Ik denk dat je oud genoeg bent om zelf keuzes te maken en je niet te laten beinvloeden door van alles en nog wat inclusief tv-programma’s.

Ik zou het écht niet doen als ik jou was. En vind het ook zo zonde dat je altijd zo netjes en beschaaft was en dan een beetje “op het verkeerde spoor komt” door sommige mensen. Wat die vriendin van jou zegt is ook dikke onzin. Er is voor niemand een tijd.
Je moet natuurlijk zelf weten maar ik zou liever nog bijvoorbeeld 5 jaar wachten dan het even met zo iemand te doen…

Je moet zeker doen waar je je goed bij voelt, maar maak je vooral niet te druk over dat maagd zijn. Al ben je tot je 25 maagd, liever dat dan je hele leve lang spijt hebben. Laat je niet overhalen door je vriendin of door programma’s, maar voel zelf wanneer je er klaar voor bent.

Maar om op je vraag te antwoorden, ik vind het niet vreemd dat mensen voor de eerste keer seks hebben met iemand waar ze geen relatie met hebben. Je kan even goed een speciale band hebben met iemand zonder een relatie te hebben. Van mijn part doe je het met wie je wilt, zolang je er geen spijt van krijgt.

Ja ik ben er ook pas achter gekomen dat ik niet meer ben wie ik was, nooit dacht ik aan jointjes roken, of normaal roken etc. Nu doe ik het allemaal, en door haar ben ik in eens echt druk met seks bezig in me hoofd. Tuurlijk, ik wil haar niet de schuld geven maar waar je mee omga raak je mee besmet :flushed:

Btw, Thanks voor het reageren dames! xo

Je hebt seks als je dat zelf wilt en leeftijd doet er echt niet toe :slightly_smiling_face: Je wilt het niet doen met die jongen dus ik zou ook niet met 'm afspreken als je denkt dat je je door hem zou kunnen laten overhalen om het toch te doen.