1e keer seks, ik heb een vraag!

Hoi allemaal,

Vandaag na wat voorspel te hebben gehad met mijn vriend hebben we een condoom gepakt en zouden we seks hebben. Toen hij er in zat bij mij, kreeg ik een raar branderig gevoel wat pijn deed, dus toen zijn we gestopt en later hebben we het nog een keer weer geprobeerd en toen gebeurde hetzelfde weer.
Is dit voor iemand herkenbaar? Of is dit gewoon omdat dit mijn 1e keer is? Is het mijn maagdenvlies?
Graag antwoorden:)

Groetjes

Ik heb zelf nog nooit seks gehad, maar je hoort wel vaker dat het de eerste keer best pijn doet… volgensmij gaat dit wel over :slightly_smiling_face:

jaa dat kan, zelf heb ik dat ook gehad en nu nog steeds wel is
waar dat aanligt is dat je een maagdenvliesje hebt die doorboren moet worden
en als je het later nog wel is hebt ligt dat aan of je wel ontspannen bent.
meer meisjes hebben er last van :wink:

dat gevoel had ik ook bij mijn ontmaagding maar ik ben gewoon doorgegaan en dan ben je er ook gelijk van af

Ik heb hier ook heel lang last van gehad en daardoor nooit echt seks gehad, maar een aantal weken geleden dacht ik, fuck it gewoon even door de pijn bijten en na een tijdje heen en weer gaan deed het geen pijn meer. Veel succes, ik weet dat het vervelend kan zijn :frowning_face:

Ik had dit zelf ook, maar wij kwamen snel tot de conclusie dat seks alleen mogelijk was mits we glijmiddel gebruikten.
Als ik jullie was zou ik gewoon glijmiddel gebruiken, de seks is dan voor jou (en ook voor hem) in het begin veel fijner…

Ik had ook last van een branderig gevoel bij de eerste keer.

Glijmiddel doet wonderen :slightly_smiling_face:

Een maagdenvlies is geen vlies, het is een randje weefsel, wat kan inscheuren. Dat het pijn doet is vrij normaal, De spieren beneden zijn nog niet gewend aan uitrekking, en als je niet nat genoeg was dan doet het inderdaad nog meer zeer. Dat gaat over, niet in één keer, het kan even duren. Oefening baart kunst. Je zou inderdaad glijmiddel kunnen gebruiken en ik raad je aan om andere standjes te proberen. Een langer voorspel kan ook helpen.
Succes!

Het is gelukt! :slightly_smiling_face: Donderdag ging het mis, zaterdag hebben we het opnieuw geprobeerd en het ging prima. :slightly_smiling_face: thanks allemaal!

misschien de zenuwen :stuck_out_tongue: