1e keer bij vriendje slapen apart slapen?

Hee , <3
ik ga overmorgen voor het eerst bij mijn vriendje slapen
maar we moeten apart van elkaar slapen =[
baal ik best van eigenlijk ;$
maja wat nou als ik wakker word moet ik dan wachten tot hun ook wakker zijn, moet ik naar mn vriendje zn kamer lopen en hem ook wakker maken ?
pff vind het echt moeilijk ! en wat nou met het avond eten ;o niet dat ik me wil aanstellen ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye: maar ik lust heeel veel dingen niet en dan moet ik het natuurliijk wel opeten toch!?

Vraag gewoon aan je vriendje wat hem t beste lijkt.

Helaas als je bij iemand anders bent kun je moeilijk zeggen ‘’ dat lust ik niet ‘’ dat klinkt ook erg asociaal. Dus schep kleine beetjes op of eet van alles een klein beetje. En met je vriendje apart slapen, als je wakker bent, slaap je eerst nog even door (als je kan) of ga je alvast opmaken of zoiets, zodat er wat tijd voorbij gaat, en als je denkt dat het ‘’ redelijk tijd is om op te staan ‘’ ga je naar de kamer van je vriendje, erbij liggen ofzo xD

Ja dat moet je wel opeten idd.
&dat andere idd gewoon aan je vriendje vragen wat hem het best lykt.
veel plezier ermee!
ik mag nog niet bij mn vriendje slapen =(

Je kan ook van te voren zeggen dat je een hoop niet lust.

En waarom baal je er van dat je apart moet slapen? Ik was allang blij geweest dat ik dan uberhaupt bij hem mocht slapen.

haha ken 't probleem.
Ik moest vet vaak apart slapen maar hij kwam altijd naar mij maar ik lag gewn in zijn kamer dus ik kon op computer of tv kijken ofso…
Ehm ja meestal zeggen ze bij 't eten wel als je niet meer hoeft dan mag je 't zeggen ofso.
Ik ga dan altijd langzaam eten maar niet niks eten :p.

Het er met hem over hebben, of met z’n ouders, zodat ze er rekening mee kunnen houden. Dat begrijpen ze vast wel. :roll_eyes:

Hmm, ik heb nog nooit apart geslapen, lijkt me heel raar ja. Maar hier boven staan goede tips, sluit ik me bij aan:aanbid:

Het is inderdaad niet netjes om niet te eten als je het niet lekker vindt. Praat er even met hem over, misschien weet hij wel wat wél en niet toegestaan is. En anders kan hij het er ook altijd nog even met zijn ouders over hebben waar jij bij bent.

Toen ik bij mijn vriend ging slapen, lag ik eerst ook in de kamer ernaast. Hihi, ik had toen een lekker 2-persoonsbed voor mezelf! Hij kwam me toen zelf 's ochtends wakker maken en kwam er nog lekker even bij liggen. Mijn ouders zijn zelf nogal gemakkelijk in dit soort dingen, dus toen hij bij mij bleef slapen, had ik hem gewoon mijn bedje ingetrokken. Mijn moeder had hem zelfs nog voor het slapen gaan toegefluisterd: ‘Wel voorzichtig zijn hoor, want ze is nog niet aan de pil’. Haha, hij voelde zich toen wel even héél ongemakkelijk.

haha! geniaal gewoon! sorry vind het echt grappig! ik mag dus echt niet bij mijn vriendje blijven slapen hoor!:stuck_out_tongue:

maar ik zou gewoon aan hem vragen wat hem het beste lijkt, en met eten; tsjah gewoon opeten!
x