1e keer bij me thuis

zondag komt mn vriend voor het eerst bij me thuis, en mij leek het wel leuk om samen een film te gaan kijken… weten jullie een leuke film om te kijken ?
of weten jullie misschien iets anders leuks wat ik met mn vriend kan gaan doen ?

wauw :’) als je dat nu al niet weet…

Ga met hem naar de videotheek kies samen wat leuke films uit

hij zei dat ik een film mocht uitkiezen , maar ik weet niet echt wat jongens leuk vinden ?
in iedergeval geen romantiek,
maar wat dan wel ?

Dan neem je hem toch gewoon maar naar de videotheek wat Roomie_ zegt want dan zeg je gewoon want zometeen kom ik met een film die je al hebt gezien of een die je niet wil zien.
Ik en mijn vriend hebben altijd grootste lol in de videotheek met uit zoeken haha.

Grappige actiefilm is denk ik wel leuk, of gewoon een comedy.

hihi okeoke, :slightly_smiling_face:
weten jullie misschien ook wat anders leuks om te doen ?

Ik zou een horrorfilm kiezen :grinning: kan je lekker tegen hem aan kruipen! hihi

Deze is echt de 15483625 topic daarover .

Blijft ie eten? Dan kan je samen met hem koken.

nee ik weet eigelijk niet of hij blijft eten,
maar koken kan ik sws niet hahaha.

dan ga je samen koken:D hartstikke leuk hoor
en je kan een film gaan kijken idd (inception, in time, johnny english:D)
je kan misschien en spel doen op de wii ofzo
en als hij niet blijft eten koekjes bakken ofzo (A)
Wat gezelligs gaan drinken ergens
dat allemaal

Het hoeft geen super de luxe gerecht te zijn, iets simpels is vaak al heel leuk !

hihi , het zal wel leuk zijn. maar ik ben zo’n ontzettende kluns ;p
bij mij gaat altijd wel iets verkeerds of een blunder.
wiien lijkt me wel grappig, hahaha.
ik denk dat ik gewoon een filmpje ga kijken, alleen welke >?

Videotheeeek.

Ik heb met mijn vriend tot nu toe alleen maar Disney- en Pixarfilms, Star Wars en Harry Potter gekeken. Maar we vinden het allebei leuk dus waarom niet! :'D

Enne… om eerlijk te zijn is film kijken genoeg, want waarschijnlijk raak je op een gegeven moment toch afgeleid (A) hihi

Komedie doet het altijd goed :stuck_out_tongue:

Het is best raar als je de eerste keer al niet weet wat je wilt gaan doen, maar oké daar zal ik me verder niet mee bemoeien. Ga gewoon een leuke komedie met hem kijken als The Hangover of sleep hem anders mee naar de videotheek, dan kunnen jullie samen een film uitkiezen!

^ Dat is gewoon nervositeit. Dat is heel normaal.

En ik zou een actie/komedie of romantische/komedie kiezen. Dat is voor jullie beide leuk. En niet alle jongens vinden romantische films niet leuk hoor. Mijn vriend houdt er juist van.

hihi ik zat al te denken aan de hangover
niet dat dit mn eerste vriendje is die ik meeneem maar ik voel wel dat dit anders is dan andere relatie’s die ik heb gehad, veel echter. ;$