1e keer, alleen condoom??

NOOIT TWEE CONDOOMS OVER ELKAAR HEEN GEBRUIKEN

Dan scheuren ze juist

Voor de rust in je hoofd; zorg ervoor dat je aan de pil bent, dit scheelt écht. Ik zat de eerste paar keren namelijk de dagen totdat ik weer ongesteld moest worden ontzettend te stressen, omdat de kans dat het fout gaat bij een condoom toch groter is (in mijn hoofd gaat het zo: hijs kapot of niet, dus 50-50). Heb me een keer een week ver-teld, drie dagen in de stress gezeten totdat ik opnieuw de weken telde ><.

Precies.
Verder als je aan de pil wilt, je kunt het ook achter de rug van je ouders om doen. Maar geloof me, dat is geen succes. Voorkom een grote fight met je ouders; en praat erover… Heb ik niet gedaan, en daar heb ik veel spijt van.

Ik mag ook nog niet aan de pil van me moeder. Dat zijn toch allemaal hormomen, en geloof dat je borsten er harder van gaan groeien en zo. Ze zegt dat ik daarmee moet wachten tot ik 16 ben.
Maar als je condoom gebruikt, is dat toch veilig genoeg? Mocht het nou helemaal misgaan, dan kan je altijd nog de volgende dag morning-after-pil halen!
Ik heb t zelf nog niet gedaan…wel binnenkort, denk ik, maar dan met condoom!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[/b]

Grof? Omdat ik neuken zeg zeker? Wat moet ik dan zeggen; ‘de liefde bedrijven?’ :’)

Ik vind het ook… Mijn mening is dat je eigenlijk te veel hormonen binnenkrijgt met de pil… En dan zagen dat er te veel in vlees enz zitten… Maar ja dat is mijn mening. En ik dacht dat de condoom toch wel heel veilig was als je hem goed gebruikt?

Je kan wel alleen een condoom gebruiken, maar ik hoop dat je je dan ook echt ‘veilig’ voelt tijdens de seks. Mijn eerste keer was ook alleen met condoom en toen d8 ik de hele tijd ‘oh my god als het maar niet scheurt’ ofzo, week erna ben ik aan de pil gegaan. Als je aan de pil wilt gaan moet je gewoon naar de dokter gaan, hij heeft zwijgplicht, alleen zien je ouders het wel op het briefje van verzekeringen ofzo. Én, het is toch juist verstandig als je aan de pil gaat, waarom zouden je ouders het dan niet goed vinden? (;

Zoals alle andere reacties een condoom is wel veilig zolang je hem maar niet 10 keer opnieuw gaat gebruiken of met je (lange) nagels eraan gaat zitten of erop gaat bijten :stuck_out_tongue:.

Ik wil binnenkort ook aan de pil, mijn moeder wilt het ook niet maar ik wil het niet stiekem doen. Dus ik wacht nog eventjes af … Maar ik ben sowieso iemand die ook heel snel ziek word, dus ik ben bang dat ik misschien wel de bijwerkingen zal krijgen.

ik was met mijn eerste keer ook nog niet aan de pil, en alles is goed gegaan. natuurlijk is mét pil wel veiliger, maar als er met het condoom niks misgaat dan is dat ook veilig. o en trouwens, ik las ergens op de vorige pagina ‘twee condooms over elkaar’ en dat moet je dus echt niet(!) doen!

ik wil me niet moeien fzo eh maar
ik zie op je profiel dat je 14 bent
Je rookt EN wil al seks
Jou keus hoor maar ik denk er anders over
Back to the point
ik zou pil OOK nemen MAAAR aangezien je grotere kans hebt met die hart en blablabla zou ik stoppen met roken ook het feit dat je nog maar 14 bent
Aangezien mijn mening je toch niet zal uitmaken zal ik me niet moe maken en verder gaan met mijn tijd verdoen door op girlscene het forum door te lezen omdat ik keelontsteking heb

gewoon pil nemen,al dat gezeik over roken. je hoeft daar heus niet voor te stoppen. ik rook ook en heb ook de pil en dr is niks aan de hand.
duss

Hoe bedoel je opnieuw gaat gebruiken?

Alleen een condoom gebruiken is veilig genoeg, klaar.

Ik vind neuken een plat woord

En als je rookt en de pil gebruikt heb je meer kans op hartziektes en bijv. bloedpropjes in je aders.
Maarja, dat kan je het beste gewoon met een arts bespreken.

gebruik gewoon een condoom is echt veilig genoeg
maar ik zou als ik jou was toch even goed met je moeder gaan praten
zij wil vast niet nu al oma worden haha
maar ik deed het de eerste keer zonder condoom, ben wel aan de pil
dan voel je je toch wel wat veiliger

[i]

Roken en de pil is absoluut géén goede combinatie. Dit is namelijk heel erg slecht voor je
hart. Laatst heb ik in de Yes een persoonlijk verhaal gelezen van een meisje, die hierdoor in het ziekenhuis terecht is gekomen. Die is meteen gestopt met roken en verdergegaan met de pil. Zoek dr maar eens over op google

om even op jou verhaal te komen; het zou inprincipe kunnen alleen met condoom, het zal ook zeker niet zomaar scheuren. Kijk na de tijd gewoon eventjes of het goed is gegaan, en of er geen scheurtjes/gaatjes inzitten :slightly_smiling_face:. Als dat niet het geval is, kan je weinig gebeuren.
En een MAP zou ik ook niet zomaar nemen, want dat werkt in op je hormonen en je kunt er behoorlijk ziek van worden! Succes![/i]

ik hgeb bij de ereste keer alleen de pil gebruikt en ikwe et dat het niet zo slim is om die keuze te maken

Een collega van mn moeder is overleden doordat ze de pil gebruikte en rookte. Tuurlijk gebeurt dit niet altijd, maar het is wel een riscio. Gewoon condoom & als het mis gaat neem je de morning after pil.

Condoom opnieuw gebruiken.

Oei, ik rook zelf ook en wil ook aan de pil. Maar nu durf ik het niet meer :stuck_out_tongue: