1e date !

hello darlings

wat zouden jullie doen op je eerste date ? :grin:

Ik zou naar de bios gaan x)

Bioscoop zou kunnnen. maar… je bent wel de hele tijd stil, en leert elkaar dus niet beter kennen.
Maak een strandwandeling en daarna wat gaan drinken ofzo?
dat zou ik leuk vinden. :slightly_smiling_face:
x

^Jah mee eens:)
Het is ook leuk als je niet aan het strand woont om ergens in een park te wandelen en miss wel te picknicken:p Of gwn terrasje pakken en wat drinken:)

Ja maar ik vind bios juist handig voor 1e dates, want dan ken je elkaar nog niet zo goed en zou het niet zo ongemakkelijk worden met stiltes enzo :stuck_out_tongue:

avondje op een terrasje, zo kan je wel praten, maar duurt het niet zo lang, dat je meteen alles al hebt besproken. Je kan wel merken of het klikt of niet. En als hij betaalt; is hij een echte gentleman!

filmpje kijken bij hem/jou thuis, zo kun je ondertussen praten wat je wilt en gewoon je ding doen :slightly_smiling_face:
Mijn eerste date was dat ik hem uitnodigde om mee op te gaan passen.
Gingen we spelletjes met die kindjes doen en rond 9 uur moesten ze naar bed en toen hadden we tot 12u het rijk alleen :’)
x

mijn eerste dat was bios, is super zou ik ook doen :slightly_smiling_face:
geen genante stiltes en als je iets eerder ervoor afspreekt kan je ook nog praten en erna blij je sws langer :slightly_smiling_face: xx

Date tips:

Topic:
http://forum.girlscene.nl…ic/list_messages/147043/2

bio’s
uiteten
strand picknick
boswandeling
thuis films game tv

Uit eten. Heel cheesy maar dat vind ik dus echt romantisch :slightly_smiling_face:

Op mijn eerste date gingen we poolen en ik kan je wel vertellen dat dat heel goed uitpakte hihi :grinning: