1e date, wat te doen?

Hee dames,
ik ga in januari op 1e date met een jongen… maar ik heb geen flauw idee wat we kunnen gaan doen?
hij wil betalen, maar ik mag uitzoeken wat maar ik ben beetje inspiratieloos haha…

iemand ideeen?

Dierentuin, samen lunchen, iets drinken, bios?

in januari kan het koud zijn, dus ik zou binnenactiviteiten doen.
Cliché uit eten en bios of iets actiefs kan ook leuk zijn. Lasergamen, trampoline paradijs, boulderen etc.

Idd zoals hierboven ook al genoemd, uitstapje maken, ergens iets gaan drinken/eten. Of misschien samen gaan schaatsen. Bioscoop zou ik voor de eerste date niet doen, je kunt dan niet met elkaar praten en je leert elkaar niet echt kennen.

Je zou ook een escape room kunnen gaan doen! Is wel vaak wat duurder als je met z’n tweeen bent, maar het is wel heel erg leuk! Ik denk daarnaast dat je elkaar best wel kan leren kennen daarin, ik zou dan wel nog daarvoor of daarna gaan lunchen ofzo, zodat je wel tijd hebt om nog echt te praten.

Ik zou eigenlijk gewoon simpel ergens wat gaan drinken. Mocht het helemaal niks zijn, kun je zo weg. Tenzij je hem al een tijd kent, maar anders zou ik het lekker simpel houden.

Haha, ik heb toevallig net een vraag gesteld over escape rooms in een ander topic.
Op mijn eerste date heb ik ook een escape room gedaan. En nu wil ik het in mijn klas gaan organiseren. Zij organiseren gratis escape rooms voor koppels (grote groepen moeten geloof ik wel betalen):

Succes ermee, en als je nog een koppel zoekt, wij doen wel mee;):slightly_smiling_face:

Ik zou ergens wat gaan drinken idd, als het niks is kun je weggaan en als het wel wat is bestel je nog een paar drankjes. Zo kun je elkaar leren kennen en later kun je naar de bios, als jullie elkaar leuk vinden. Je kunt in sommige bioscopen ook een loveseat nemen :wink:

Ik zou niet naar de bios gaan, want dan kan je niet praten, en zo leer je hem dus als nog niet kennen…

Mijn all time favorite date bezigheid is gewoon gezellig drankjes doen.

Mijn eerste dat in mn leven was op 2 januari en dat was schaatsen en daarna naar de bios. Dat was erg succesvol (super leuke relatie van 2 jaar gehad) en het is leuk dat je wat doet (schaatsen) en naast elkaar kunt chillen (en stiekem elkaars hand vasthouden etc)

NIET naar de bios. Daar leer je hem echt niet kennen