1e date tips nodig!

Aankomende zaterdag is het zo ver. We hebben eindelijk onze eerste date. We kennen elkaar al wat langer van zien, en zo wat spreken. En contact via facebook en watsapp enz. Dus ik weet al best veel van hem (heb hem leren kennen op paardenevenementen zoals Hengsten- en merriekeuringen, Veulenveilingen, hengstenshows enz.) Maar we zijn beide erg verlegen.

Nou gaan we zaterdag ergens iets eten en naar de film. Maar hoe zorg ik er nou voor dat er geen awkward stiltes vallen waarbij we elkaar duidelijk ongemakkelijk voelen? :flushed:

Je geeft aan dat je hem al langer kent en dezelfde interesses hebben, ik denk dat ik in het begin een beetje op safe zou spelen en dan over die paardenevenementen zou praten, vanuit daar rol je vast en zeker wel in een ander gespreksonderwerp.

Hihi ik vind het maar spannend :flushed: :cold_sweat:

Als je écht bang bent voor awkward stiltes kan je ook op internet wat dingen om over te praten zoeken voor als je het echt niet meer weet.

Maar het gaat vast wel goed als jullie op w’app ook goed kunnen praten!

Geen zorgen maken! Er zal altijd wel iets te vertellen zijn. En als je het niet weet moet je gewoon een random vraag er doorheen gooien. Wat is je lievelingseten, kleur, muziek, whatever. Iets leuks, dat het ijs een beetje breekt. Ik vind dat nooit zo erg dat het zo een random vraag is, vind ik altijd wel spontaan overkomen!