1D Verhalen Topic van YOLO-LOVER

Hoi iedereen!
Ik kreeg plots een idee…

Ik ga verhalen schrijven over One Direction!
Met jou in de hoofdrol!

Je laat in reactie een 1D-lid en je personage-naam weten.
Dan maak ik er een verhaal rond met jou in de hoofdrol!

Ik maak er zo snel mogelijk een en zet hem in dit Topic!

Ik hoop dat ik veel reacties krijg!

xoxo YOLO-LOVER

Hoi Iedereen…
Ik heb al een klein verhaaltje geschreven met mij in de hoofdrol!
1D-lid : Liam Mijn Personage-naam: Melissa
Ik ben Melissa. Ik ben 16 jaar. Ik ben al 6 jaar bevriend met Liam. Sinds 2 jaar ben ik ook bevriend met de rest van de band. We zitten samen op school. Mijn BFF Lore heeft verkering met Niall. Volgende week is het schoolbal. Lore en Ik houden vanavond een slaapfeestje zodat we alles kunnen bespreken. De jurk…make-up…haar en tenslotte… De Date. Niall heeft Lore gevraagd, logisch. Nog niemand heeft me gevraagd. Lore vind dat ik en Liam goed bij elkaar passen. Ik vind dat we onze vriendschap niet op het spel mogen zetten door een relatie te beginnen.-We zijn 3 dagen verder- Ik heb nog steeds geen date. Ik fiets zoals gewoonlijk met Liam naar huis. We nemen afscheid. Geeft me een knuffel en ik zwaai hem uit. Ik ga naar binnen en begin meteen aan m’n huiswerk. Ik heb vanmiddag afgesproken met Lore om een jurk te gaan kopen. Net toen ik wou vertrekken gaat de bel. Ik open de deur. De postbode komt een pakketje afleveren voor…mij! Ik maak het open… het is een doosje… en daarin… nog een doosje… en daarin…en briefje. Ik vouw het open en het is in de vorm van een hartje. Ik lees het: “Ik heb iets voor je. Open de deur.” Geen naam. Ik ren naar de deur en open hem.
Wie zou er staan? Deel 2 volgt later! Ik hoop dat jullie nu weten wat m’n bedoeling is! Reageer maar.

Je schijftstijl is kut sorry en je grammatica ook. Het leest echt niet fijn al lees ik dit soort dingen toch nooit dus t maakt me weinig uit

Eigenlijk heeft ^ wel een klein puntje. maar ik wil het absoluut niet met die woorden zeggen.
Je grammatica is wel een beetje vervelend, want het is niet “Ik en Liam, maar Liam en ik. Je moet jezelf nooit als eerste neer zetten.” En het leest een beetje vervelend als het uit ( ik ben, ik doe, ik heet.) schrijft, vind ik. Sorry,
Heb je al eerder verhalen geschreven?
Ik zou zeker niet stoppen, maar wat meer oefenen en er beter op letten.

Ik vind je schrijfstijl niet zo fijn, je schrijft met veel punten en veel iks (als dat een woord is :s).
Je zou meer met komma’s en verbindingswoorden (maar, dus, en etc.) moeten werken denk ik, niet dat ik veel ervaring heb maar dat is mijn gevoel. Er staan ook een paar grammatica fouten in, misschien moet je het nog een keer doorlezen voor je het post? Voor de rest een leuk idee, maar je moet nog wel oefenen! ( Sorry als het lullig overkomt, zo bedoel ik het niet!)

Misschien moet je deel 2 posten, en dan met de tips die er al gegeven zijn?

Ik denk het ook Miss E. en Junia , als je wat aan de schrijfstijl en de grammatica zou doen, zou het vast een leuk verhaal worden! Misschien moet je op Google ( volgens mij is er op Girlscene ook zo iets…) tips voor schrijvers opzoeken ofzoiets!