[1D] Travel around the world

Hallo!
Dit verhaal gaat over One Direction, how impressive.
Anyway, ik schrijf dit voor de mensen die het leuk vinden om One Direction verhalen te lezen, dus als je niet een van hen bent, druk dan op het kruisje rechtsbovenin. Is dat teveel werk omdat je muis aan de linkerkant van het scherm staat, druk dan op het pijltje naar links, dan ga je naar de vorige pagina.

http://94.100.118.194/1281950001-1282000000/1281965601-1281965700/1281965603_5_jUgZ.jpeg

zayn - liam - niall - harry - louis

Mijn voet tikt mee op het ritme van de muziek. Ergens achter mijn muziek hoor ik een fluitje, dat aangeeft dat de trein gaat rijden. Er zit nauwelijks iemand in de trein, wat ook wel logisch is. Het is half zes ’s ochtends. Ik zing ongegeneerd mee met mijn muziek omdat ik toch alleen in de coupé zit. Ik sluit mijn ogen en leg mijn voeten op de bank tegenover mij. Nog steeds zing ik door en ik droom weg bij de muziek.

als je een rol wilt moet je maar even wat over jezelf vertellen en welke rol enzo.

Woehoeeeee (: We want more! De rol maakt mij trouwens niets uit hoor. Kijk maar gewoon of je iemand nodig hebt ofzo :grinning:

woehooeee

Yeayy, nieuw verhaal n_n
OH, je weet denk ik al welke rol ik wil en hoe ik eruit zie n_n Maar meer mensen gaat Louis leuk vinden dus ik heb concurrentie xD

Oh ik doe meteen even rol

Naam: liset
Uiterlijk: dat weet je nu dus!
Rol: Vriendin.Van.Liam

Geef me eenrol pleeas!

naam hanah
rol voorkeur vriendin l;)
uitelijk; bruin tintje bruine ogen en bruinzwarroodachtig haar :wink:
jongen voorkeur; Harry of Louis :wink:

als je meer nodig hebt zet ik dat erij

inerlijk;
ik lach altijd :wink:

als ik nu zeg ‘snel verder, het is geweldig’ mag ik ook wel een rol, niet? jawel, daarom; snel verder, het is geweldig! (:

verderrr :grinning:

oeeeeeee leuk!!
ik wil wel een rol :blush:
naaam : marlou
uiterlijk : dat weeetje nu onderhand wel :blush:
voorkeur: uh… zayn ? :blush:
innerlijk: haha sarcastisch :blush: en een bitch natuurlijk haha
neee maar je weet wel ongeveer wie en hoe ik ben toch :blush:

Naam: Anouk
Leeftijd: 16
Uiterlijk: donkerblond haar, blauwe ogen
Innerlijk: aardig meisje, staat voor iedereen klaar en is bijna altijd vrolijk.
voorkeur: niall en anders liam ofzo (:

NAam: Lianne
Leeftijd: 14 bijna 15:)
Uiterlijk: Blond haar tot net over mijn schouders, schuine pony, blauw/groene ogen en niet zo supr lang^^
Innerlijk: Aardig, staat vor haar vrienden klaar, heeft een vaage humor, soms best kansloos
Voorkeur: Vriendin Louiss/Harry of een zusje van iemand ofzoo bijv van Niall

BERFIN 15 jaar
Je weet volgens mij wel ongeveer hoe ik eruit zie;)
Innerlijk; mag jij verzinnen
Voorkeur: Heb ik niet

omdat ik stiekem al jullie verhalen lees :slightly_smiling_face:
naam: Suzan
leeftijd: 17
uiterlijk: bruine krullen, bruine ogen, 1m74, bril
innerlijk: als ik iemand niet ken verlegen, maar anders heel open, ik lach graag, en soms ook met de meest domme dingen
voorkeur:vriendin van Liam, maar die is waarschijnlijk al bezet
Louis is ook goed :slightly_smiling_face:

naam: Cassandra
leeftijd: 14, je mag me gerust ouder maken :slightly_smiling_face:
uiterlijk: bruin haar, bruine ogen, 1m64, ik word ook redelijk snel bruin
innerlijk: ben heel vriendelijk en lach vaak, maar als iemand grof/bitchie is tegen mij of mijn vrienden word ik dat ook :d
voorkeur: vriendin van harry :grinning: iemand anders mag ook, beste vriendin van iemand…

Ooooh Eline leuk!

Naam: Anna-Lotte
leeftijd: 13 (:
uiterlijk: Blond, groene ogen, 1.74
innerlijk: Droge humor en ik lach best vaak en ik heb niet vaak ruzie maar als iemand iets gemeens zegt over iemand die ik aardig vind… ooooh.
voorkeur: vriendin van iemand :grinning:

Ik open mijn ogen weer en kijk wat door het raampje van de trein. Het landschap is kaal. Aan de linkerkant is de snelweg. Typisch Nederlands. Na nog zo’n anderhalfuur in de trein te hebben gezeten stopt hij bij Schiphol. Ik check mijn tassen nog een keer na: ID, geld en mijn vliegticket, die heb ik allemaal. Meer heb ik niet echt nodig. Ik heb een paar shirtjes, een broekje en wat ondergoed in mijn tas gepropt. Verder zitten er ook nog mijn iPod en oplader van mijn iPod in. De rest koop ik onderweg wel. Ik stap de trein uit en loop naar het vliegveld toe, waar ik incheck en wacht op mijn vliegtuig. Na een halfuurtje wachten staat het vliegtuig klaar. Mijn ID en vliegticket worden gecontroleerd en daarna mag ik instappen. Ik ben er klaar voor. Klaar voor een reis die mij maanden gaat kosten, maar het is het waard. Ik wil mijn broer vinden. Ik heb geen idee waar hij is, het enige wat ik van hem heb is een foto van drie jaar geleden. Mama vertelde dat hij naar Amerika verhuisd is om muzikant te worden, maar Amerika is zo groot! Papa vertelde me dat hij waarschijnlijk in Azië zou zitten, omdat hij ooit iets gehoord had van dat hij daar een meisje had ontmoet waarmee hij de rest van zijn leven wilde delen. Oma wist me te vertellen dat hij in Australië zat om te werken. Europa en Afrika vielen dus af. Ik heb besloten om eerst naar Amerika te gaan, aangezien mij dat de meest logische reden lijkt. Mijn broer speelde de hele dag op zijn gitaar, overal waar hij was. Hij is zelfs een tijdje straatmuzikant geweest. Mama vond dat dit haar een slechte reputatie gaf en daarom is hij vertrokken, zonder iets achter te laten. Mama heeft proberen te achterhalen, maar het is haar nooit gelukt. Nu is het mijn beurt om erachter te komen. Ik heb hem nu al vier jaar niet gezien. Mama en papa vonden mij allebei te jong om in mijn eentje op zoek te gaan naar mijn broer, maar ik heb me daar niets van aangetrokken. Ik moet en zal hem vinden, hoelang het ook duurt.

Het vliegtuig zit bomvol. Het verbaasd me hoeveel mensen er op een dinsdagochtend om half acht het vliegtuig nemen naar Boston. Ik bestudeer de afbeelding voor me die uitlegt wat je moet doen als er paniek in het vliegtuig uitbreekt. Ik fascineer me over de roze jurk van de vrouw op het tekeningetje en lach in mezelf. Naast mij zit een man die druk aan het typen is op zijn laptop. Aan wat hij typt is te zien dat hij niet Nederlands is. Ik ben nieuwsgierig naar wat hij aan het doen is, maar die meneer vindt het vast vervelend als ik steeds over zijn schouder meekijk naar zijn werk. Daarom besluit ik maar om mijn iPod weer in te doen. Gelukkig had ik die thuis nog opgeladen, anders zou ik het niet overleefd hebben. Terwijl ik luister naar de tekst van Augustana’s “Twenty Years” val ik in slaap.

rollen komen later pas. (:

Oeeeh, klinkt superleuk (: Verder :grinning:

nice:)