[1D] Take the picture

Hoi hoi
Dit verhaal schrijf ik samen met Diasy, en we schrijven allebei uit onze eigen pov.
Het gaat over One Direction, maar je kan het ook lezen als je geen fan bent.
Stel nou dat je ze haat, klik dan niet op dit verhaal en ga al helemaal geen haatreacties plaatsen in dit topic, dat vinden wij niet leuk :b.
We doen ook aan rollen, dus als je een rol wilt moet je het maar even zeggen.

http://www.exposay.com/celebrity-photos/one-direction-harry-potter-deathly-hallows-1y6U7d.jpg

Harry-Niall-Louis-Zayn-Liam

Veel leesplezier!

xoxoTessa en Daisy

OEEEEEEH IK BEN BENIEUWD :grinning:
snel beginnen en ik wil wel een rol haha.

ik wil al lezen ; DD

Ik wil lezen en een rol :grinning:
liefjes :grinning:

Tessa POV.
“Ik hou van mijn leven!” zei ik lachend terwijl ik me neerliet vallen op onze grote bank. Daisy ging naast me zitten. “Ik ook!”
Door onze ‘carrière’ als fotomodel, waren we erg rijk en konden we deze mooie villa kopen.
Ik nam een slokje van mijn cola. “Waar is de afstandsbediening?” vroeg ik aan Daisy, terwijl ik rondkeek of ik hem zag liggen.
“Daar, op de tvkast,” antwoordde Daisy. “Oh. Wil je hem even pakken?” vroeg ik met mijn allerliefste stem aan Daisy.
“Nee,” antwoordde Daisy kort. Ik zuchtte en stond op, om hem te pakken. Toen ik hem te pakken had drukte ik op het aanknopje.
“Ah, andere zender!” schreeuwde Daisy. Ik keek haar vragend aan, maar toen hoorde ik het. Ik had hem op Mtv gezet, en het nieuwe liedje van one direction werd nu afgespeeld.
One direction was een hele bekende band hier in engeland, maar Daisy en ik moesten er niets van hebben. Volgens mij waren het echt van dei associale, arrogante jongetjes.
Lachend zette ik hem ergens anders op.
“Zijn ze weg?” vroeg Daisy, nog steeds met haar handen voor haar ogen. “Ja, de kust is weer veilig,” zei ik.
Ik ging weer zitten naast Daisy en keek naar Teennick.
“Ik heb honger,” zeurde ik. Daisy keek op de klok, het was 6 uur. “Dan ga je eten koken,” stelde ze voor.
“Maar daar heb ik geen zin in.”
“Dan bestel je pizza.”
“Daisy, dat deden we gister en eergister ook al, straks worden we dik en mogen we geen modellen meer zijn.”
“Dan bestel je koks die eten voor ons koken,” zei Daisy lachend. “Weet je, ik ga wel even koken.”
Ik stond op en liep naar de keuken. “Wat hebben we allemaal?” schreeuwde ik naar Daisy.
“Ja weet ik veel, jij staat in de keuken.”
Oké, daar had ik dus niks aan. Ik opende alle kastjes, maar ik kwam geen normaal lekker avond eten meer.
“Oké, niks dus. Ik ga wel even naar de supermarkt!” zei ik. Gelukkig was de supermarkt ongeveer naast ons huis, je kon er zo lopend heen.
“Oké, wel iets lekkers kopen hè!” schreeuwde Daisy terug. “Ja, tuurlijk.”
Ik deed mijn ballerina’s aan en liep de gang door, naar de deur van ons huis.
Na een paar meter gelopen te hebben op straat was ik al bij de supermarkt. Ik stapte naar binnen en zocht naar wat lekkers te eten.
Uiteindelijk kwam ik de supermarkt weer uitgelopen met een pak lasagnette, een chocoladereep, twee flessen Cristal clear, twee tijdschriften en een zak chips. Ik was er nooit zo goed in geweest om even een ‘kleine’ boodschap te doen, ik kwam altijd met tassen vol eten en spullen weer thuis.
Terwijl langs een groepje jongens liep zwaaide ik met mijn haar. Ze keken me met open mond aan.
Oké, ik wilde niet arrogant ofzo doen, maar ik moet ze gelijk geven dat ik knap was. Dat was ook de reden dat ik model was geworden. Op de basisschool was ik altijd het meisje dat gepest werd, maar in de puberteit was ik echt heel erg opgeknapt, en daar was ik blij mee.
“Hallo, even voor de duidelijkheid, jullie monden hangen open,” zei ik lachend tegen de jongens. Ze lachten en deden snel hun mond dicht.
“Beter, beter.” Ik schonk ze nog een glimlach en liep toen verder naar huis.
“We eten lasagnette!” zei ik tegen Daisy. “Is goed!” Daisy lag nog steeds op de bank naar de tv te staren.
Ik liep naar de keuken en ruimde alle boodschappen in. Daarna begon ik aan de lasagnette.

hahahaha jullie haten one direction, ergens heb ik het gevoel dat dat niet lang zal duren. maar superleuk! snel verder :grinning:

Wat why haten jullie 1d NOOOOOOOOOOO
verderr :grinning:

ahahahahha leuk :grinning:

Daisy pov.
Niet veel later rook ik een heerlijke geur vanuit de keuken komen.
‘Ruikt goed tes!’ schreeuwde ik naar de keuken. ‘Dankje!’ schreeuwde Tessa terug. Ik zapte verveeld wat tussen de zenders, er was echt niks op tv. Ik stond op en liep naar de keuken. Ik pakte van tafel één van de tijdschriften die Tessa gekocht had. Ik bladerde er wat door heen. ‘Pfff, we staan er niet eens in!’ riep ik verbaasd.
‘Nee lul, dat komt omdat we nog geen shoot gehad hebben. Ik ben benieuwd wanneer we er weer één hebben.’ Ik knikte instemmend. Ik had wel weer zin in een shoot.
Ik gooide het tijdschrift over mijn schouder, op de tafel.
Toen ik een liedje van One Direction op tv hoorde, rende ik met een rotgang naar de bang, waar ik een duikvlucht op maakte naar de afstandsbediening. Snel zette ik hem over. ‘Die duikvlucht lukte een keer!’ riep ik blij. Vorige keer toen ik het probeerde viel ik er naast, en de andere keer knalde ik met mijn kop tegen de leuning. Ik ging rechtop zitten en fatsoeneerde mijn haar snel.
‘Heeft het geregend vandaag?’ vroeg ik aan Tessa
Na een korte stilte gaf Tessa antwoord. ‘Nee!’
‘Mooi, ik ben op de trampoline!’ Ik hees mezelf van de bank af en rende via de tussendeur, tussen de keuken en de tuin, naar buiten.
Ik kon natuurlijk ook zwemmen… Nah, te koud. Ik klom op de trampoline en begon als een of ander blij kind op de trampoline te springen. Dit zou enorm genant zijn als er nu opeens een of andere paparazzi gast de tuin in kwam rennen. Yeah. Oke stop. Dalijk kwam er nog echt ééntje. ‘Hier word je moe van!’ zeurde ik, terwijl ik me op de trampoline liet vallen.

‘Is het eten bijna klaar?’ Vroeg ik aan Tessa, terwijl ik weer binnen kwam lopen. Tessa knikte. ‘Dek jij even de tafel?’ Ik kreeg niet eens de kans om antwoord te geven, want voor ik het wist kreeg ik een tafelkleed naar mijn hoofd gegooid.
Ik spreidde het kleed uit over de tafel en zette twee borden neer. Het viel me eigenlijk nu pas op dat we een enorme tafel hadden, waar we altijd maar met z’n tweeën aan zitten.
‘Waarom hebben we zo’n grote tafel?’ Serieus, dat ding was enorm. Er stonden in totaal acht stoelen.
‘Omdat we daar de ruimte voor hebben.’ antwoordde Tessa, terwijl ze de hete pan op tafel zette. Ik haalde mijn schouders op en ging aan de ene kant van de tafel zitten. Tessa kwam tegenover me zitten. Ik schepte een vol bord op.
Na het eten kwam het ruimde we de tafel af en zette alles in de vaatwasser.
‘Ik verveeeeel me.’ zeurde Tessa.
‘Dan ga je wat doen.’
‘Zoals?’
‘eh, ga… zwemmen?’
Tessa aaide over haar ontzichtbare sik. ‘Nah, te koud.’
‘Ga op de trampoline?’
‘Nee, daar word je moe van.’

HAha ik ben echt een zeur a3
leuk stukje (:

zeur pieten xd
Verderr :grinning:

hahaaha stelletjes zeuren. leuk stukje daisy, verder :grinning:

Tessa pov.
“Ik ga wel even op de loopband,” deelde ik mee. Ik stond op en liep naar mijn slaapkamer, waar mijn sportkleren lagen. Daisy en ik hadden allebei een supergrote inloopkast. Maar dat was ook wel nodig, want we kregen supervaak kleren van dure merken.
Ik pakte een simpel sportbroekje en een hemdje en trok het aan. Mijn haar bond ik in een staart. Zo, nu was ik klaar om te sporten. We hadden een mini fitnessruimte in ons huis, met een loopband, gewichtshefding, zo’n fiets waarmee je kon fietsen terwijl je stil stond en nog wat kleine dingetjes.
Gelukkig was er hier ook een radio, die ik meteen aanzette. Ik liep naar de loopband en stelde alles in. Daarna begon ik te rennen.
Als ik rende op de loopband, kon ik altijd goed nadenken over vanalles en nog wat. Over wat voor een chill leven Daisy en ik eigenlijk wel niet hadden bijvoorbeeld. Ik wist zeker dat er heel veel mensen jaloers waren op ons.
Maar niet alles was zo leuk hoor. Soms moest je bijvoorbeeld een hele moeilijke of stomme shoot doen. En ik had ook vaak dat ik mijn vriendinnen van de middelbare school miste. Of mijn ouders, maar gelukkig woonden die dichtbij dus ze kwamen elk weekend langs of ik ging bij hun langs.
Meestal was het het eerste, omdat mijn zusje en broertje hier altijd vanalles wilden doen in ons grote huis.
Mijn gedachten werden verstoord door een paar stemmen die mijn oren binnenkwamen.
Oh nee, niet One Direction. Misschien was het kinderachtig, maar ik mocht ze echt niet. Ik had nu twee keuzes, of naar de radio rennen en de muziek uitzetten, of doorrennen en de muziek negeren. Ik ging voor keuze één en zette snel de loopband uit. Daarna drukte ik de radio uit.
Eigenlijk had ik nu geen zin meer om te rennen. Zie je, het komt allemaal door One Direction, door hun was ik nu gesopt met rennen.

Ik liep naar de badkamer en douchte even snel. Daarna trok ik een joggingbroek en trui aan en ging ik weer naar de woonkamer.
“Joehoee,” riep ik naar Daisy, die op de computer zat. Ik ging naast haar zitten en keek wat ze deed.
“Hoe gaat het met je pokémon?” vroeg ik, toen ik zag dat ze pokémon hero deed. Daisy was helemaal verslaafd aan dat spel.
Ik vond het wel leuk enzo, en speelde het soms, maar niet zo vaak. “Tss, amateur poppetje, Brock is veel cooler,” lachte ik.
Uit een laatje pakte ik ook mijn laptop en startte hem op. “Hé, ik heb een email.” Benieuwd over wat erin stond, opende ik hem.
“Oh, ik moet morgen even naar Max gaan, voor uitleg over een klus. Heb jij ook een mail gehad?” vroeg ik aan Daisy, nadat ik de mail had gelezen. Max was zegmaar een soort van manager van ons. Ik was altijd superbenieuwd over wat voor klus we hadden.
“Ja, ik heb hem ook! Hoelaat moeten we?” Daisy opende nu ook de mail. Ik keek even of dat in de mail stond. “Pff, half 10 al.”
Ik keek op de klok, het was 10 uur. “Dan ga ik zo maar eens slapen,” zei Daisy. “Ja, ik ook.”

ahh leuk stukje tes! :grinning:

HAhaha leuk stukje! :grinning:

Daisy pov.
De volgende ochtend was ik al vroeg wakker. 8 uur om precies te zijn. Ik besloot Tessa nog maar even te laten slapen, en zelf te beginnen aan het ontbijt. Ik aaide over mijn onzichtbare sik en keek in de kastjes. ‘Cornflakes of croissantjes…’ vroeg ik aan mezelf.
Ik besloot te gaan voor croissantjes en een glas melk. Dan kon ik eigenlijk beter cornflakes doen, want daar zat al melk bij. Ik haalde mijn schouders op. Ik pakte zo’n rol croissantjes uit de ijskast en begon te in elkaar te rollen.
Voorzichtig opende ik de hete oven, en stopte de croissantjes erin. Ik pakte de krant uit de brievenbus. De krant was eigenlijk hartstikke stom, er stond altijd een hele lap tekst, terwijl het maar over één onderwerp ging. Ik sprong op toen ik het belletje van de oven hoorde, wat betekende dat de croissantjes klaar waren.
Uit de kast pakte ik een bord, waar ik voor Tessa en mij twee croissantjes oplegde.
‘Tessa!’ schreeuwde ik naar boven. Tessa kwam de trap af sjokken en ging vrijwel meteen aan de grote tafel zitten. Ik zette de borden op tafel, en schonk vervolgens nog twee glazen melk in.
‘Ik ben benieuwd wat voor klus Max heeft.’ Tessa knikte instemmend. ‘Misschien wel een onderwatershoot!’ riep Tessa vrolijk. Dat zou wel tof zijn, althans, als ze camera’s hebben die mee onder water kunnen.
Nadat we ons ontbijt ophadden liepen we naar boven, om ons om te kleden. Ik besloot niet iets moeilijks aan te trekken.
Als we al gelijk konden beginnen met de shoot hadden ze daar alles al klaarliggen.
Uit de kast trok ik mijn donnay broek, een wit hemdje en mijn witte adidas vest. ‘Hoe gaan we erheen?’ Zo ver was het niet, dus eigenlijk konden we gewoon lopend, maar daar waren we te lui voor.
‘Zullen we de chauffeur laten rijden?’ Ik knikte, maar dat zag ze natuurlijk niet. ‘Ja, prima!’
Ik bond mijn haar in een knot en liep de kamer uit. Tessa stond al te wachtten.
We liepen naar de garage, waar de chauffeur de deur voor ons openhield. Dit leven was echt geweldig. Je hoefde geen flikker te doen, alleen een beetje poseren.

Aangekomen bij het gebouw waar we onze shoot’s altijd hadden, wachtten we tot de chauffeur de deur voor ons opende.
We moesten helemaal naar de bovenste verdieping. Het is wel eens gebeurt dat de lift kapot was, en dat we dan met de trap, hélemaal naar de bovenste verdieping moesten lopen.
Toen we het kantoor van Max binnenliepen, zat Max helemaal aan het eind van de lange tafel.
‘Tessa, Daisy, ga zitten.’ zei Max. Braaf deden we wat hij zij.
‘Oke.’ begon hij. ‘Ik heb een klus voor jullie.’ Ja joh. Dat stond in de mail. ‘Hij begint vanmiddag, om 1 uur. Zorg dat jullie beneden in de hal klaarstaan. Jullie partners zullen om precies 1 uur arriveren. Jullie kunnen gaan.’ Ok, ik ben dus hartstikke vroeg opgestaan, voor nog niet eens 5 minuten?
Ach, hier waren zat dingen te doen.
Samen met Tessa liep ik het lokaal weer uit. ‘Oooh ik ben zo benieuwd wie onze partners zijn!’ riep Tessa.
‘Ze zijn waarschijnlijk heel gespierd.’ Ik deed een wenkbrauwwiebel. Dit werd vast een geweldige shoot.

hahahah ik weet al wie jullie partners zijn *wbw*

Muauaha ik weet het ook! verderrr :grinning:

leuke stukjes!! snel verder :grinning: :grinning:

Jullie weten het niet.

Leuk stukje (:
ik zal zo schrijven.