[1D speeltopic] Zomerkamp

Hallo, dit is ons geweldige rpg! Het gaat over een groep die naar een internationaal zomerkamp voor mensen met talent komen.
Adios.

ADIOS BITCHES!
Ik kom vanavond rond 8 uur :grinning: en dan zal ik jullie kennis laten maken met mijn talent.

Zayn
Ik had mijn Gucci koffer opgetild, aangezien ik niet wilde dat hij vies werd van deze grond.

is er nog plek? of ben ik al te laat? ;$

eigenlijk hebben we alle rollen en zo al afgesproken. :blush:

Ah balen. :frowning_face:

Marlou :

Met mijn koffer op wieltjes liep ik het terrein op.

Eline:
Ik zag al wat mensen lopen met hun koffers, en pakte daarom ook maar mijn koffer uit de auto. “Dag mam!” zei ik. Ik gaf haar een kus op haar wang, nam afscheid en liep daarna het terrein op.

Harry :
ik gooide mijn weekendtas over mijn schouder, zei mijn vader gedag en keek even het kamp rond.

Zayn:
Ik zwaaide nog een keer naar mijn ouders en zusjes, en liep toen, met mijn Gucci koffer, het terrein op.

Niall:
ik stapte uit de auto en haalde mijn gitaar en grote weekendtas uit de achterbak.
Doei oma en mam! ‘schattig dat oma er op stond om me mee weg te brengen’ dacht ik.

Sophie:
Doei papa en mama! ik hou jullie op de hoogte. Ik gaf ze de laatste knuffel.
Ik zag al wat mensen lopen. ‘ik ben benieuwd naar hun talent!’ dacht ik.

Eline:
Ik bekeek de paar mensen die er stonden en verbood mezelf om geen mening over ze uit te spreken.

@sophie
als je iets tegen mensen zegt, moet je dat tussen aanhalingstekens zetten
dus zo: “Doei papa en mama! Ik hou jullie op de hoogte.”

@eline, ohja. dat wist ik :stuck_out_tongue: vergeten te doen. sorry!

Niall:
ik zag nog niemand anders met een gitaar. “ik hoop dat ze mijn talent goed vinden. ik denk niet dat ze verwachten wat het is…” dacht ik

Harry :
Ik had mijn ray ban zonnebril opgedaan om iedereen beter te kunnen bekijken zonder dat ze het door hadden.

Marlou :
ik glimlachte naar een paar andere mensen die muziek aan het maken waren. Ik voelde me nu al thuis.

Eline:
Ik keek toe naar hoe de mensen muziek aan het maken waren en liep erheen. Er stond nog een meisje te kijken. Ik glimlachte naar haar.

Zayn:
Ik zag een jongen met een gitaar lopen en liep naar hem toe. “Is dat jouw talent?” zei ik met een glimlach, doelend op zijn gitaar.