[1D] See you later!

Hallo!
Dit is dus mijn verhaal over One Direction.
Ik weet dat er veel verhalen over hen zijn, maar ik wou dit gewoon heel graag schrijven en je moest hier niet op klikken, de titel is duidelijk genoeg niet?
Dit is mijn eerste verhaal ooit, opbouwende kritiek is dus altijd welkom.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_ll5676WgMA1qb5u5ao1_500.jpg

vlnr:Zayn-Louis-Liam-Niall-Harry

Als je een rol wil vul dan het lijstje in
Naam:
leeftijd:
uiterlijk:
karakter:
rol (meer dan 1 ding aub):

Naam: Daisy
leeftijd: 14
uiterlijk: Bruin haar met blonde plukjes, bruine ogen. Licht getinte huid.
karakter: Vrolijk, druk (ligt eraan op welke momenten, vaak op verkeerde momenten ghehe). Snel op tenen getrapt, haha.
:heart: VRIENDINNETJE LOUIS <3
:heart: Beste vriend van één van je jongens
:heart: Goeie vriendin van een gsv? :grinning:

Naam:Barbara
leeftijd:15
uiterlijk:Krullend bruin haar, blauwe ogen, lichte huid en veel sproeten.
karakter:Vrolijk, druk, gezellig, impulsief, nieuwsgierig

• vrienden harry of niall
  • beste vriendin van een van de jongens
  • familie van een van de jongens

ikuuu]]]

Naam:Hannaaah
leeftijd:14 maar maak me ouders aub
uiterlijk:bruin roodbruin haar bruine ogen
karakter:lief raar grappiog behulpzaam
rol (meer dan 1 ding aub):vriendin zusje
voorkeur (: Louis of zayn cause you want harrt

xxx

HANAAAAH. PIEMOL LOUIS IS MINE :blush:

Oeeeh superleuk! Ben benieuwd!
Naam: Milou
leeftijd: 16
uiterlijk: Bruin haar en bruine ogen, 1.76 en lange benen :s. Houdt er van om leuke vrolijke kleding te dragen met opvallende sieraden.
karakter: Een vrolijk meisje dat veel plezier maakt. Kan veel rare dingen doen en lacht veel. Stelt soms hele domme vragen en kan ook heel onhandig zijn.
rol (meer dan 1 ding aub): Hihih vriendin van Liam :grinning: Of een vriendin van jou of beide :grinning:

Naam:Nicole
leeftijd:14 indd maak me maar wat ouder xd
uiterlijk:denk dat je dat wel weet :wink:
karakter:vrolijk,snap nooit grpjes en je geheimen kunnen altijd bij me tercht,ik ben ook altijd heel nieuwschierig
rol (meer dan 1 ding aub):vriendinnetje andes beste vriendin
voorkeur: HAZZA maar volgens mij wil jij hem al dus dan ZAYN :grinning:

AHAHAHA BARBARA! ;p

@barbara haha awesome blauw haar :grinning:

Naam: Marlou
uiterlijk: 1.80, blond haar met slag, bruine ogen
karakter: lief, eeerlijk, sarcastisch hehe :blush:
vriendin van zayn
beste vriendin van een van de jongens

Dromerig staar ik naar buiten. De bomen, de koeien, de schapen en andere interessante dingen die je ziet als je op de snelweg rijdt, razen voorbij. Af en toe passeren we een andere auto en kijk ik of er leuke jongens in zitten.
Omdat ik me verveel probeer ik mijn iPod uit mijn tas te vissen wat me niet helemaal lukt omdat ik van alles in mijn tas heb gegooid: mijn pennenzak, papier, tijdschriften, mijn dagboek, zonnebrillen, 3 verschillende smaken Labello, een DS en PSP met bijhorende spelletjes, mijn koptelefoon en iPod oortjes, een zaklamp in de vorm van een varken, 3 boeken, dit keer waren het “de hongerspelen”, “De kronieken van de Onderwereld” en “spreuken en slaapzakken”, ik moet altijd iets om te lezen hebben, en nog een heleboel troep. Terwijl ik in mijn tas rommel hoor ik mijn papa vloeken: “Godverdomme! File! Het ziet er naar uit dat we dus later zullen aankomen bij Hannah”
Ik zucht: “fijn, deze reis is al zo saai, nu duurt het nog langer!”
Ik stop de oortjes van mijn iPod in mijn oren en zet het geluid loeihard. Het ene na het andere liedje komt voorbij en ondertussen probeer ik me voor te stellen hoe deze vakantie gaat worden. Hannah is al mijn beste vriendin sinds we in het 1e leerjaar naast elkaar in de klas waren gezet. Maar vorig jaar is ze naar Londen verhuisd omdat haar papa naar daar werd overgeplaatst voor zijn werk. De dag dat ze vertrok hebben we heel hard gehuild in elkaars armen. We houden wel contact via twitter, skype, msn, … maar het is toch niet hetzelfde als echt tegen haar praten.
Ik was dus superblij toen mijn ouders vertelden dat we in de zomervakantie naar Londen gingen gaan om Hannah te bezoeken. Ik moest glimlachen toen ik terug dacht aan al die momenten die we samen beleefd hadden en hoe leuk deze vakantie wel niet ging worden.

oke in word leek het groter xD

Oeeeh superleuk! Ahaha ik vind het woord pennenzak zo grappig wij noemen het etui xd

Hahahhaaha krullend blauw haar laat me niet lacheeeen! xd
posten cassie

hhahha ik hou al van je verhaal (:

aaah zo leuk ! :grinning:

haha omg ik ben zo blij dat jullie het leuk vinden :grinning:

Naam: Eline
uiterlijk:
http://6.media.hyves-static.net/1302437821/5/RYAJ/2/img1302437821.jpeg

karakter: behulpzaam, lacht altijd, heeft domme acties.
rol (meer dan 1 ding aub): nialls vriendin. :a nialls beste vriendin, louis’ beste vriendin.

Ik ben het interieur van onze auto beu gezien en ik kijk dus maar weer naar buiten. We staan nog steeds in de file en we schuiven langzaam de andere auto’s voorbij. Elke auto die we voorbij rijden keur ik helemaal, dat was iets dat ik en Hannah ook altijd deden als we op uitstap gingen met school. De jongens uit de andere auto’s zijn niet echt leuk, de meeste krijgen nog net een 7. Net als ik terug voor me wil kijken, omdat ik het keuren beu begin te worden, passeert er een auto waar wel een heel mooie jongen plaats heeft genomen op de achterbank. Een beetje verbaast kijk ik naar de jongen en fluister: “oooh God, wat is hij mooi.”
Mijn broertje kijkt me een aan met een blik van ‘arme-meid-je-bent-zo-gek-dat-je-tegen-jezelf-praat’ en ik zie dat de jongen naar me lacht, waardoor mijn hart een sprongetje maakt. Snel kijk ik in de achteruitkijkspiegel en check of mijn haar oké zit. Mijn bruine haar golft tot op mijn rug en mijn frou zit naar achteren gevlochten omdat ik het irritant vind als hij heel de tijd in mijn gezicht hangt. De jongen ziet dat ik kijk of alles oké zit en hij steekt zijn duim op. Ik voel dat het bloed naar mijn gezicht stijg en kijk snel naar beneden. Als ik denk dat ik er niet meer uit zie als een tomaat kijk ik terug en heeft de jongen zich omgedraaid en zit hij nu voorovergebogen. Blijkbaar zit mijn haar toch niet zo leuk en een beetje beteuterd kijk ik dan ook maar weer voor me.
Opeens zie ik dat er precies iets wits voor het raam van de jongen hangt. Ik wil weten wat het is dus draai ik me naar de jongen en zie ik dat het een blad papier is waar: “hi!” opstaat. Ik moet lachen, en zoek snel in mijn tas naar papier en een pen. Terwijl ik zoek zie ik dat ik een berichtje heb van Hannah:

Heeeey Cassie! Ik kan niet wachten tot je hier bent! Ik moet je zo veel vertellen! Xxxxxxx

Ik heb eindelijk mijn papier gevonden, ik was nu superblij dat ik het had meegenomen, dus ik schrijf “hey!” terug.

Naam: Iris
uiterlijk:
http://8.media.hyves-static.net/1306154943/5/_o3H/2/img1306154943.jpeg

karakter: behulpzaam, lacht altijd, heeft domme acties, houdt van zingen.
rol (meer dan 1 ding aub): liams vriendin, liams beste vriendin, vriendin van iemand.