[1D] Fake chicks, Bad boys and me

Hooooiii,

Dit is een 1d story jupp alweer een hou je der niet van klik maar op het kruisje rechts boven in.

http://www.jmdawson.com/wp-content/uploads/2010/12/one-direction1.jpg

Dit verhaal gaat dus over 1d , Niall horan, zayn malik, Louis tomlinson, Harry styles and Liam payne

mini inleiding stukje

‘Happy birthday to me, happy birthday to me.’ snik ik en neem een grote slok van mijn drinken en pak mijn schooltas en loop de oprit af.
Ik zie bus 110 en ren zo hard als ik kan om de bus te halen, helmaal buiten adem stap ik de overvolle bus in en check in met mijn ov chipkaart.
Ik voel mijn telefoon trilen in mijn broekzak en vis hem eruit.
Happy birthday liefje, Vind het kut dat ik niet naar je toe kan. Maar hoe is London? x je broer

Je bent zoals altijd de eerste die gefeliciteerd zegt! Paps en Mams zijn mijn verjaardag vergeten en allebei aan het werken! Ik wens dat je hier was! Miss je! xps; London is stom zonder jou!

ahh leuuuk!

Ik neem aan dat ik niet meer hoef aan te geven wie ik als rol zou willen? Althans, als je met rollen doet, haha.

Hahaa ja iknow ;pp
ik kijk wel of ik een rik heb ;pp
denk het wel ;p

leuk beginstukje! :d
ben je gestopt met je andere verhalen?

Ja die zijn een beetje dood

aah dat beginstukje is zieligg.
maar je gaat wel vrolijk worden
-hinthint- one direction -hinthint-

Verder!

Liset wil Liam,
ga nu maar verder met je verhaal.

tessa wil harry,
en nu kan je echt verder :grin:

Hahaha ;pp ik schrijf

Leuk verhaal, tessa had al met liset meegelezen en tessa wil rol :slightly_smiling_face:

‘Hoi paps en mams.’ Zeg ik en loop de woonkamer binnen.
‘We kregen een telefoontje van je mentor dat je weg bent gelopen zonder af te melden.’ Zegt mijn moeder boos.
‘Waarom ben je uit de gymles gelopen?’ Vraagt mijn vader boos.
‘Omdat ik me niet zo goed voelde.’ Lieg ik.
‘Dan kon je je toch gewoon afmelden?’ Roept mijn moeder.
‘Dat kon ik maar je kan het toch niet meer veranderen.’ Zeg ik boos.
‘Praat niet met die toon tegen mij!’ Zegt mijn moeder.
‘Moeten jullie niet wat zeggen tegen mij?’ Vraag ik.
‘Dat je huisarrest hebt.’ Zegt mijn vader en wijst naar de trap.
‘Oh ja ik moet ook wat zeggen, IK BEN JARIG!’ Schreeuw ik en ren naar de deur.

Snikkend loop ik door het park en ga op een bankje zitten bij het water en begin heel hard te huilen. Achter me hoor ik iemand op het grind lopen en komt naast me zitten.
‘Gaat het?’ Vraagt een jongensstem. Zolang ik niets zeg loopt hij vanzelf wel weg spreek ik mezelf toe. Hij tikt op mijn schouder en kijkt me bezorgt aan ik draai me snel weg en veeg mijn mascara weg.
‘Het gaat wel.’ Snik ik en probeer te glimlachen.
‘Waarom huil je dan?’ Vraagt hij. En slaat een arm om me heen ik haal mijn schouders op en zucht.
‘Ik ben jarig vandaag maar de enige die weet dat ik jarig ben is mijn broer maar die woont in Amerika. Nou op school heb ik ook niet echt vrienden, en de enige die heeft gezongen voor mij is ik zelf hoe stom is dat.’ Snik ik.
‘Happy Birthday to you , happy birthday happy birthday happy birthday to you.’ Zingt hij.
‘Dankje.’ Lach ik.
‘Sorry ik heb niet echt een cadeautje maar als je meegaat trakteer ik op wat te drinken.’ Zegt hij.
‘Dat is super lief!’ Lach ik. Ik veeg mijn mascara uit en klop mijn jurkje af en sta op.

Ahww.

awh lieve jongen!
verder. :grinning:

ahh leuuk!

aahw! :grinning:

‘Heb je niet iets beters te doen? Ik bedoel iets drinken met
een meisje die je net kent is ook niet echt leuk.’ Zeg ik en neem een slokje van mijn ice tea.
‘Ik drink niet zomaar met een meisje, ik drink met jou.’ Zegt hij.
‘Leuk shirt wie ben jij? Harry of Louis?’ Vraag ik.
‘Oh ik ben Harry.’ Zegt hij. Ik staar afwezig naar mijn drinken en zie opeens paparrazi voor het raam staan.
De barman komt onze kant op en schuift de gordijnen dicht.
‘Alles naar wens meneer?’ Vraagt hij. Harry knikt en begint te lachen.
‘Hij noemt je meneer!’ Lach ik.
‘Dat komt omdat ik tegenover een dame zit.’ Lacht hij en neemt een slok van zijn drinken.
‘Weetje waarom die camera mannen foto’s maakte?’
‘Volgens mij speelt dat meisje daar in een film.’ Zegt hij en wijst naar een meisje rond de 18 in een
coraal blauwe jurk aan met toren hoge hakken.
‘Is deze club niet 18+?’ Vraag ik en kijk om me heen.
‘Oh nou dan lijkt een van ons 18.’ Lacht hij. De deur vliegt open en de paparazzi stormt binnen Harry doet
een panda muts op en zet zijn rayban pilote zonnebril op en wenkt naar de barman. Harry pakt mijn hand
en leid me naar een deur hij opent de deur en we staan buiten.

‘Mijn jas ligt nog binnen, en waarom gingen we ookal weer weg.’ Harry doet zijn blazer uit en slaat hem
om mij heen.
‘Beter?’ Grapt hij. Ik knik en doe zijn blazer helemaal aan.
‘Ik denk maar dat ik naar huis ga voordat mijn ouders me vermist opgeven.’ Zeg ik sarcastish’Ben je weggelopen dan.’
‘Ja gelukkig wel heb ik nog iets leuks gedaan op mijn verjaardag.’ Harry pakt mijn hand en samen lopen we het steegje uit.
‘Ik vind het rot voor je van je verjaardag.’ Zegt hij plots.
‘Dat hoeft niet joh.’ Zeg ik en knijp zachtjes in zijn hand.
‘Hier deze is voor jou.’ Zegt hij en stopt met lopen en doet zijn panda muts af.
‘Nee dat kan ik niet aannemen.’
‘Toe nou dat is het minste wat ik voor je kan doen.’ Zegt hij en doet hem bij me op.
‘Dankje.’ Zeg ik en geef hem een knuffel.

aahwww

awh lief!

Ik loop de Tesco binnen en loop naar de tijdschriften voor de cosmogirl. ‘Omg dat ben ik.’ Piep ik. En pak het tijdschrift.

ONE DIRECTION HARRY STYLES EEN VRIENDIN?
De 17 jarige pop idool Harry styles is Zaterdag 25 januari gespot met een nog onbekend meisje, ze werden gefotografeerd in de club De spot.

‘Koop je het tijdschrift nou? Het is hier geen Bibliotheek.’’ Zegt de man chagrijnig. Ik pak het tijdschrift en haal mijn pinpas uit mijn zak om te betaal. Ik loop de winkel uit en bedenk me waarom Harry niet wou zeggen dat hij blijkbaar beroemd is. Ik scrol door mijn contacten niet dat het er veel zijn. Ik druk op Harry en hoor de telefoon overgaan.
‘’Hoi.’’
‘’Hee, Harry…’’Maar ik word onderbroken.
‘’Ik ben er op dit moment niet maar ik bel je zo snelmogelijk terug.’ Hoor ik.
‘’He Harry, ik ben het Hannah meisje van het park bel me terug.’’

verder!