[1D] Anything but ordinary

Hoi hoi
Samen met Eline (elinehoran) ga ik een verhaal schrijven.
Het is een One Direction verhaal, maar als je geen fan bent kan je het ook gewoon lezen hoor!
Eline zal schrijven vanuit de Harry pov en ik zal schrijven vanuit de Niall pov.
De rest zie je allemaal later wel, want ik ga niet alles verklappen.

http://i53.tinypic.com/10e25h4.gif

links harry, rechts niall.

Veel plezier met lezen, en als je commentaar hebt, horen wij het graag, maar dan wel op een aardige manier! :slightly_smiling_face:
en complimentjes zijn atlijd welkom.

xoxoEline en Tessa

JOEHOEEEE BEGIN MAAAAR :DD

Oeh, ik ben benieuwd! :grinning:

beginnennn!

ik volg :stuck_out_tongue:

yay :slightly_smiling_face:

eline schrijft als het goed is, maar ik ga dood van de koppijn, dus ik ga ff op bed liggen nu.

BEGIN NU NU NU ghehe :slightly_smiling_face:

POV Harry
Met een boogje gooide ik mijn lege colaflesje in de prullenbak. “Goal!” riep ik enthousiast. Daarna knipoogde ik naar een van de meisjes die vlak bij de prullenbak stonden. Ze giechelde en ging daarna gelijk tekeer tegen haar vriendinnen, alsof ik het niet zou zien. Het gevoel dat ik kreeg wanneer ik meisjes helemaal gek zag worden, alleen vanwege een knipoog, was geweldig. Dat was ook de reden waarom ik geen vriendin had. Alle meisjes op deze school lagen aan mijn voeten. Niet alleen de meisjes op deze school, ik had het gevoel alsof de hele wereld aan mijn voeten lag. Als ik echt een vriendin had gewild, hoefde ik maar te roepen en ik kon er zo eentje uitkiezen, maar vrij zijn en met iedereen kunnen flirten was voor mij veel leuker.
“Haz, ga je mee voetballen na school?” vroeg Louis. Ik stak mijn duimen op.
“Is goed? Met wie allemaal?” Dat maakte eigenlijk niet zoveel uit, met Louis had ik altijd lol. Louis was mijn beste vriend, samen met Liam en Zayn. We waren een groepje, wij met zijn vieren. We gingen met zo’n beetje de hele school om, behalve met de losers en nerds, maar met Louis, Liam en Zayn was ik altijd samen.
“Zayn en Liam en nog een paar, ik weet niet precies wie. Zayn had wat geregeld.” Ik knikte als teken dat ik het goed vond. Ik keek de aula rond. Ik vond het altijd grappig om te zien dat elk groepje zijn eigen plek had. Die van ons was in de kantine. Ik kende niet iedereen op school maar ik wist wel dat iedereen mij kende. De bel ging en ik liep samen met Louis naar het klaslokaal. Louis en ik zaten bij elkaar in de klas en Liam en Zayn. Ze hadden ons groepje uit elkaar gehaald, twee jaar geleden, omdat wij met zijn vieren ‘onhandelbaar’ waren. Louis en ik namen plaats op onze vaste plek, bijna achterin, bij het raam.
“Harry?” hoorde ik achter me. Het was Nicole, die zat elke les achter mij. Nicole was net als mij, maar dan in vrouwelijke vorm. Iedereen op school kende haar. Veel mensen zagen ons als het perfecte koppel, maar ik zag haar gewoon als vriendin. Niet omdat ze niet knap is, maar gewoon, ik hoef geen vaste vriendin. Ik draaide me om naar Nicole en keek recht in haar lachende gezicht.
“Ja?” Louis had zich inmiddels ook omgedraaid. Naast Nicole zat Milou. Zij was ook een goede vriendin van mij, maar dat kwam eigenlijk alleen omdat ze Nicoles beste vriendin was. Anders had ik haar waarschijnlijk niet eens gekend.
“Kom je vanavond ook? Ik geef een feestje en mijn ouders zijn niet thuis, maar er mogen natuurlijk alleen leuke mensen komen.” Ze zette haar liefste glimlach op, maar eigenlijk had ik niet minder verwacht dan dat ze mij uit zou nodigen.
“Ja, is goed. Hoe laat?”
“Half negen. Kom je ook Lou?” Als ik kwam, kwam Louis ook, dat was eerder een algemene regel. Vanmiddag zou ik dus gaan voetballen met de jongens en vanavond een feestje. Tijd voor schoolwerk bleef er dus niet over. Dat was er eigenlijk nooit. Ik deed niet veel voor school, bijna niets, maar nog steeds liep alles op rolletjes. Mama moest soms wel eens naar school komen om de grapjes die ik uithaalde bij leraren, maar mama vond dat niet erg. Ze vond die grapjes negen van de tien keer wel grappig en gaf mij altijd gelijk. De leraren hadden een hekel aan me, maar het leuke was, ze hadden ook een zwak voor me. Ik kreeg altijd wat ik wilde, hoe dan ook.

oeeeeeeeee leuk stukje!!

Ahh leuuk!

Het begint meteen al leeeuk!

yeaaaa echt ik hou nu al van dit verhaal
phoepoe harry heeft veel eigendunk zeg xd
yeaaa iedereen kent me :a
yeaaa milou is mijn bff
yeaaaa harry komt op mijn feestje

omg wat een ego mens ben ik er komen alleen maar leuke mensen xD
hahaha vind ik leuk :a

VERDER :grinning:

ahh leeeuk.

oke verdeeeeerr :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

oh superleuk stukje! ik ben echt superbenieuwd naar de rest van het verhaal :grinning:
btw ik wil best een rol als je nodig hebt haha.

oeeeh superleuk ik ga lezen. :grinning:

niiiice:D

aaah superleuk! ik lag helemaal dubbel bij dat ze onhandelbaar zijn. Als je hun met ze vieren echt in een klas zou stoppen zou die leraar volgens mij echt dood gaan ofzo xd. Superleuk verhaal eline & tessa (:

ik vind het nu al een leuk verhaal!

Leuk stukje haha harry is echt een ego xd

POV Niall
“Ik moet naar de wc,” zei Daisy, mijn beste vriendin. Ze keek me aan. “Nou, dan ga je?” stelde ik voor. “Ga je mee?” vroeg ze. “Waarom?”
Daisy lachte en wees naar Harry en zijn groepje, nouja zeg maar gerust groep. Als we naar de wc wilden lopen, moesten we daar langs. Ik grinnikte even en zei toen: “Volgens mij moet ik ineens ook naar de wc.”
Ik sprong van de tafel af waar we op zaten, en liep met Daisy mee. We kwamen steeds dichter bij Harry en ik voelde kriebels opkomen in mijn buik. Die kriebels waren er altijd als ik Harry zag. Hij lachte, waarschijnlijk om een grap van Louis, waardoor zijn bruinzwarte krullen schattig heen en weer bewoog. Harry was simpelweg de knapste jongen van de school. Van de hele wereld.
Hij was zelfs mooi toen hij een leeg colaflesje in de prullenbak gooide. “Goal!” riep hij, waardoor er weer een grinnik uit mijn mond ontsnapte. De meisjes die een stukje van hem vandaan stonden juichten. Harry gaf ze een knipoog.
En ja, dit was wat ik nou juist niet leuk vond. Ik mocht Harry dan wel leuk vinden, Harry was 100% hetero en flirtte met elk meisje van de school, mij kende hij niet eens.
“Joehoe Ny? Blijf je nog langer staren of niet?” lachte Daisy terwijl ze me heen en weer schudde.
“Nee ik kom,” zei ik afwezig. Nog snel wierp ik een nog één blik op Harry.
Hij praatte met Louis over voetballen vanmiddag. Kon ik maar voetballen samen met Harry. Ik weet zeker dat wij samen een goed team zouden vormen.
Nadat we naar de wc waren geweest, liepen we weer terug naar onze tafel, waar we op zaten. Samen met Daisy klom ik weer op de tafel. Wij zaten altijd op deze tafel, als hij niet bezet was. Vanaf hier had ik het beste uitzicht op Harry, en Daisy op Louis. Louis was de beste vriend van Harry en Daisy was sinds een paar maanden helemaal verliefd op hem.
Ineens drukte iemand tegen mijn rug en ik viel van de tafel af. Niet veel later viel Daisy ook.
“Wij willen hier staan,” zei een breed gebouwde jongen. Samen met de rest van zijn sportvrienden lachten ze heel hard. Nog een keer duwde hij mij.
“Ga weg,” beval hij. Tewrijl ik mijn tas pakte voegde hij er nog: “Wijf” aan toe. Daisy en ik gingen snel weg bij de tafel.