Ik word in november eindelijk 18! Dat vind ik echt super vet maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen voor mn verjaardag. Ik wil 10-15 mensen uitnodigen (boys&girls) en dan iets van uitgaan, het probleem is dat ik van mn vrienden als eerste 18 word dus we kunnen geen 18+ club in. Ook leek het me leuk een gekke workshop ofzoiets als paaldansen hahaha Ik vind het jammer dat ik niks buiten kan doen zoals een tuinfeest, het is helaas te koud in november! Heeft iemand nog leuke ideeen? Het liefst een beetje origineel
Thanks!
Gewooon gezellig thuis, gooi je buiten een vuurkorf aan! Lekker bbq’en, wat sta tafels voor thuis en lekkere hapjes doen! Althans dat zou ik doen als je dan toch niet uit gaat
ja dat is inderdaad leuk!
en als je dat doet zou ik er wat meer uitnodigen, hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
Misschien een van je familieleden of vrienden die een leuke plek hebben om het te houden? Ik houd mijn verjaardag volgende week in een grote garage met grote tuin van een vriend van mijn vriendjes’ vader XD
(gewoon met muziek, drank, hapjes en een BBQ)
Dan ga je een 16+ club in?
En voor thuis, gourmetten of fonduen met ze allen en binnen partyen ipv buiten?
Gooi je je ouders 't huis uit.
Ik zou een workshop paaldansen wel vet vinden, maar dat moeten je vrienden ook maar net leuk vinden. En je nodigt ook jongens uit en ik weet niet of die dat heel leuk gaan vinden? En dat is ook wel erg duur denk ik.
Ik doe tegenwoordig nooit wat speciaals op verjaardagen (van anderen, ik vier de mijne nooit) het is gewoon met z’n allen bij iemand thuis drinken, snacks eten en praten, dat is altijd vanzelf al gezellig. En daarna uit.
Ja als ik mn ouders het huis uit krijg kan ik wel gewoon thuis wat doen, maar zoniet dat ben ik de klos. Mn moeder is mega tegen drank. Ik mocht niet eens één fles champagne op mn 17de verjaardag! Wel verder goed idee om een andere lokatie te zoeken dan thuis
En 16+ club vind ik ook niet zo leuk want dat doe ik wel eens in Amsterdam, maar het stikt er van de marokkanen. Ik heb daar verder niks tegen maar ze worden zo handtastelijk :S En ik wil het leuk houden!
Wat ik ook nog heb gevonden is een cocktail workshop, maar mag je dat doen als je nog geen 18 bent? Ik bedoel ivm de sterke drank erin haha
Denk niet dat jongens het leuk vinden om een cocktail workshop te houden. Als je alleen met vriendinnen doet zou dat wel leuk zijn! Ik ga zelden weg met mijn verjaardag, vind het altijd lekker om gewoon thuis met vrienden te zijn, hapjes, drankjes en gezelligheid is voor mij genoeg! Succes in ieder geval! Zal wel tegen vallen als je een strenge moeder heb die tegen drank is
Als je wat buiten huis wilt doen, dan is dat echt heel moeilijk om iets te zoeken wat en leuk is, voor jongens en meisjes, en dat het niet te duur is.
Maar een cocktail workshop voor 10-15 mensen is best duur denk ik? en of de rest dat mag doen weet ik niet, moet je hun vragen.
Ik snap het probleem alleen niet wat er mis is met bij je thuis zitten met snacks en drank en gezelligheid. Dat je ouders er tegen zijn, oke. Maar die kunnen die avond toch ook wel voor een keertje weg? Gaan hun kroegje in of bij vrienden zitten. Ze snappen het denk ik wel als je met ze overlegd!
Als je bijvoorbeeld een leuk drankspelletje vind, maakt het het ook al gezellig. En een drankspelletje kan je ook doen met drank van 4% als je niets hebt met heel veel sterke drank drinken.
En als je na die tijd dan uitgaat, in een 16+ discotheek, kan dat ook wel. Niet in alle 16+ discotheken zijn zulke mensen. Zoek iets buiten amsterdam, of waar je ook woont. In amsterdam verwacht ik dat dan sowieso al snel. Ik woon in een stadje in drenthe, met een discotheek van 16+, gaat open om 12 uur en sluit om 5 uur. Tot 1 uur hoef je ook geen entre te betalen. En ook, daar heb je niet rare mensen.