18e verjaardag !

Hoi allemaal !

Ik heb geen idee of hier ooit al een topic over is geweest (vast wel) maar ik ben een beetje ten einde raad…
Binnenkort (20 september) word ik 18 jaar ! Vorig jaar heb ik een feest bij mij thuis gegeven met best wel wat mensen. Het was heel gezellig hoor, daar niet van, maar er ging wel het een en ander mis … Een vriend van me had over de voordeur heen gekotst (aan de binnenkant iel) en allemaal vlekken van bier en andere drank in de houten vloer … Gelukkig viel het mee hoe boos mijn ouders waren maar thuis mag ik niet meer zo’n feest vieren …

Toen kwam ik met het geniale (best wel logische) idee om een zaaltje af te huren en daar dan een knalfeest te geven, maaaarr dat mag dus ook niet … We hebben geen geldproblemen ofzo, maar om 100’en euro’s te besteden aan mijn verjaardag vinden mn ouders een beetje te ver gaan. Want ook al is het huren van een zaaltje niet heel duur, de drank daarentegen wel. En als je kijkt naar hoeveel iedereen meestal drinkt op zo’n feest is dat niet al te zuinig…

Dus mijn vraag aan jullie is, of jullie nog leuke ideeen hebben :flushed:
Het liefste zou ik een feest voor veel mensen geven, maar dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken… dus alle suggesties zijn welkom ! (bijvoorbeeld met een paar vriendinnen naar walibi of iets anders) Zoals ik al zei: al-le suggesties zijn van harte welkom ! Als je nog vragen hebt mag je die natuurlijk ook stellen & alvast heel erg bedankt !

kus van mij x